1. مولفه‌های هویت برند صداوسیما.

آزاده سالمی؛ امید جهانشاهی

دوره 5، شماره 15 ، فروردین 1401

http://dx.doi.org/10.22085/jiscm.2021.295186.1233

چکیده
  هدف این پژوهش شناسایی مولفه‌های هویت برند صداوسیما و ارائه پیشنهادهایی برای مدیریت هویت برند سازمان است. «هویت برند»، مجموعه صفات و وی‍ژگی‌هایی است که سازمان مایل است بر مبنای آن شناخته شود و به مشتریان (در اینجا مخاطبان) وعده می‌دهد که آنها را خلق و حفظ کند. برای شناسایی این مولفه‌ها ضمن مطالعه اهداف، ماموریتها، چشم‌انداز ...  بیشتر

2. آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴)

محمد مهدی مولایی؛ حامد طالبیان؛ امید جهانشاهی

دوره 3، شماره 10 ، اسفند 1399، ، صفحه 40-11

http://dx.doi.org/10.22034/jiscm.2021.263484.1180

چکیده
  فعالیت مؤثر سازمان صدا و سیما در اینترنت، مستلزم شناسایی عناصر آیندة مرتبط با فضای مجازی است. در این پژوهش، از روش «پویش محیط» بهره گرفته‌ایم تا در مسیر این شناخت قرار گیریم. هدف تحقیق، شناسایی عوامل کلیدی در محیط رقابت، نیروهای پیش‌ران در محیط خارجی، پیش‌مشخص‌ها و عناصر روندگونه و عدم قطعیت‌هاست. برای انجام پویش محیط، دو ...  بیشتر