بصری‌شدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام

اعظم راود راد؛ منصوره حجاری؛ زهرا مجدی زاده

دوره 4، شماره 12 ، تیر 1400، ، صفحه 183-214

http://dx.doi.org/10.22034/jiscm.2021.296803.1242

چکیده
  رسانه‌های اجتماعی، فرصتی را در اختیار گروه‌های مختلف مردم قرار داده که بتوانند تجربۀ زندگی روزمرۀ خود را بصری کنند. این بصری‌سازی زندگی روزمره توسط زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی تصویرمحور اینستاگرام انجام می‌شود، در این مقاله، گفتمان غالب بازتولیدشده توسط این کاربران، موردمطالعه قرار گرفته است. با به‌کارگیری چارچوب مفهومی ...  بیشتر