طراحی استراتژی‌های اثربخش برای حضور روابط عمومی نظام بانکی در رسانه‌های اجتماعی

ناهید مونسان؛ طاهر روشندل اربطانی؛ سید وحید عقیلی

دوره 5، شماره 15 ، فروردین 1401، ، صفحه 118-93

https://doi.org/10.22085/jiscm.2022.315281.1297

چکیده
  شناخت محیط سازمان‌ها و تعیین استراتژی‌های مناسب برای بقا و رشد، یکی از فعالیت‌های سازمان‌های دولتی و شرکت‌هاست. هدف اصلی این پژوهش، تعیین استراتژی‌های مناسب برای توسعۀ فعالیت‌های روابط عمومی نظام بانکی در حوزۀ رسانه‌های اجتماعی است. همچنین در این پژوهش، از تکنیک دلفی برای جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها استفاده شده است؛ در این زمینه، ...  بیشتر