تبیین تاثیر پذیری پیام‌های شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی

محمد مرتضی زاده؛ سید رحمت اله متولی امامی

دوره 3، ویژه نامه ، اسفند 1399، ، صفحه 114-93

https://doi.org/10.22034/jiscm.2021.256311.1166

چکیده
  با توجه به اثر تبلیغات بازرگانی بر میزان فروش محصولات شرکت‌های تجاری، تنظیم هدفمند و حرفه‌ای این تبلیغات به دغدغۀ کارشناسان تبلیغاتی شرکت‌ها تبدیل شده‌ است. شعارها، استعاره‌ها و قالب‌های ادبی- هنری مورداستفاده در تبلیغات، شکلی کاملاً حرفه‌ای به خود گرفته و میزان تاثیر گذاری آنها بر مخاطبان در محاورات و گفت‌و‌گوهای روزمره، ...  بیشتر