آکر، دیوید (1394). دیدگاههای دیوید آکر در برندسازی (مترجم: حسین حاجیبابائی و فاطمه حاجیبابائی). تهران: ادبستان.
بدیعی، نعیم (1382). معیارهای روزنامهنگاری مطلوب در ایران: بررسی دیدگاههای استادان دانشگاه و روزنامهنگاران. فصلنامۀ علوم اجتماعی. 23. 42- 1.
بدیعی، نعیم؛ و قندی، حسین (1387). روزنامهنگاری نوین. تهران: دانشگاه علامه طباطبایی.
بیکر، بیل (1393). برندسازی مقصد گردشگری: ضروریاتی برای موفقیت در برندسازی مکان (مترجم: علی صمیمی و سامان قاسمی). تهران: دنیای اقتصاد.
رضایی، مسعود (1386). مطالعه و تحلیل سطوح مختلف سواد رسانهای، پژوهشکدۀ تحقیقات استراتژیک، پژوهشنامۀ سواد رسانهای. شمارۀ 22.
ساروخانی، باقر (1386). روشهای تحقیق در علوم اجتماعی: اصول و مبانی. تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
علی عسکری، عبدالعلی (1394). مدیریت رسانه: نگاهی نو. تهران: انتشارات دانشگاه صدا و سیما.
محسنیانراد، مهدی (1382). ارتباطشناسی: ارتباطات انسانی (میانفردی، گروهی و جمعی). تهران: سروش.
معتمدنژاد، کاظم (1386). وسایل ارتباط جمعی. تهران: دانشگاه علامه طباطبایی.
نجفی، فرشته؛ منجذبی، فاطمه؛ و نیکپیما، نسرین (1392). متاسنتز تحقیقات کیفی در پرستاری: یک مطالعۀ موردی. تحقیقات کیفی در علوم سلامت، 2(4): 335-320.
نعمتی انارکی، داود (1390). ارائۀ الگوی مناسب مدیریت خبر تلویزیون از دیدگاه کارشناسان (مطالعۀ موردی سیمای جمهوری اسلامی ایران). مدیریت دولتی. 3(6): 186-165.
هدینگ، تیلده؛ کنادتز، شارلوت اف؛ و بجیر، موگنز(1393). مدیریت برند: پژوهش، تئوری و عمل. تهران: فوژان.
Auker, D. (1991). Managing brand equity: Capitalizing on the value of a brand name. New York. The Free Press.
Baetzgen, Andreas & Tropp, Jorg (2015). "How Can Brand-Owned Media Be Managed? Exploring the Managerial Success Factors of the New Interrelation Between Brands and Media", the International Journal of Media Management, 17(3): 1- 21.
Berlo, D. Lemert, James B., & Mertz, Robert J. (1969) “Dimensions for evaluating the acceptability of message source”. Public Opinion Quarterly, 33, 563- 576
Catalano, A. (2013). Patterns of graduate students’ information seeking behavior: a meta-synthesis of the literature. Journal of Documentation 69 (2), 243-274.
Chan-Olmsted, S. (2011). "Media Branding in a Changing World: Challenges and Opportunities 2.0", International Journal on Media Management, 13:1, 3- 19
Falkheimer, J. (2014). "Media strategy and place branding in the transnational European Oresund region", Revista Internacional de Relaciones Publicas, 4 (8) :27- 42.
Forster, K.(2011). "Key success factors of TV brand management: an international case study analysis", Journal of Media Business Studies, 8 (4): 1-22.
Glynn, L. (2006). A critical appraisal tool for library and information research. Library Hi Tech, 24(3), 387- 399.
Jenkins, H. (2006). Convergence culture: where old and new media collide. NYU Press.
Kim, J., & Baek, T. H., & Martin. H. J. (2010). "Dimensions of news media brand personality", J & MC Quarterly, 87(1):117- 134.
Krebs, Isabelle & Gabriele Siegert (2015). "20 Years of Research on Media Brands and Media Branding" in Handbook of media branding. Siegert, G., Förster, K., Chan-Olmsted, S.M., Ots, M. (Eds.). Springer.
Malmelin, M., & Moisander, J. (2014). "Brands and brandig in media management-toward a research agenda", the International Journal of Media Management, 16 :9- 25.
McDowell, W. S. (2006). Issues in marketing and branding. In A. B. Albarran, S. M. Chan-Olmsted, & M. O. Wirth (Eds.), Handbook of media management and economics. London: Routledge.
Pekkala, L.; Palsa , L. Pääjärvi, S. (2013). A Meta-Synthesis of Finnish Media Education Research. Presented at the Defending Democracy Nordmedia Conference Oslo and Akershus University College.
Sandelowski M, Barroso J.(2006). Handbook for Synthesizing Qualitative Research. New York, NY: Springer Publishing Company.
Schreiber R, Crooks D, Stern PN.(1997). Qualitative meta-analysis. Completing a qualitative project: Details anddialogue. 26- 311.
Siegert, G., & Gerth, M., & Rademacher, P. (2011). " Brand Identity-Driven Decision Making by Journalists and Media Managers- The MBAC Model as a Theoretical Framework", the International Journal of Media Management, 13 :53- 70.
Siegert, G.; Forster, K.; Chan-Olmsted, S. M. & Mart Ots (2015). "What Is So Special About Media Branding? Peculiarities and Commonalities of a Growing Research Area: in Handbook of media branding. Siegert, G., Förster, K., Chan-Olmsted, S.M., Ots, M. (Eds.). Springer.
Sommer, C., & Marty, L. (2015). "The role of media brands in media planning", journal of Business Studies, 12(3):185- 203.
Sommer, C., von Rimscha, B., Verhoeven, M., Krebs, I. & Siegert, G. (2016): "Success factors of media product brands", Working Paper.
Walsh, D., and Downe, S
[i]. (2005). Meta-synthesis method for qualitative research: a literature review.
Methodological Issues in Nursing Research, 50(2), 204- 211.
Zeng, F., Wang Han, W.(2012). Brand-Building of Pay TV Channel. Business and Management Research, 1, (3).