نمایه نویسندگان

آ

  • آزادی، محمدحسین تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 11-36]
  • آقاگل زاده، فردوس ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 31-58]

ا

  • احمدی، علی خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانه‌ها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانه‌های اجتماعی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-60]
  • اسفندیاری، شهاب جریان‌های «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 81-106]
  • افقهی، اسماعیل شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
  • البرزی دعوتی، هادی تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 11-36]

ب

  • بابایی، توحید رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 107-136]
  • براتی، طیبه الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 137-172]

ج

  • جمعه، مریم جریان‌های «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 81-106]

ح

  • حسینی، سید بشیر بررسی تطبیقی ویژگی‌های رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 107-138]
  • حسینی، سیدعماد پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 115-150]
  • حمیدی زاده، علی شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]

خ

  • خاشعی، رضا سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 57-88]

د

  • دارابی، علی رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 107-136]

ر

  • رادمنش، بهاره ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 11-30]
  • رازقی مله، هادی رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 61-80]
  • راهبریان یزدی، محمد تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-50]

س

  • ساعی، محمدحسین تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 11-36]
  • سامانی، مرتضی مسائل و مشکلات تولید برنامه‌های مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیب‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 87-106]
  • سام بند، میثم نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]

ش

  • شاکری نژاد، محسن رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 107-136]
  • شرف الدین، سیدحسین شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
  • شریفی، سید مهدی ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 11-30]

ص

  • صادقی پور، محمد صادق فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 115-140]
  • صالحی صدقیانی، جمشید نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
  • صمدی نیا، اکبر ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 31-58]

ض

ط

  • طاهری، آرین بررسی تطبیقی ویژگی‌های رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 107-138]

ع

  • عادل، شهاب الدین ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 141-168]
  • علیدادی، مسعود بررسی تطبیقی ویژگی‌های رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 107-138]

ف

  • فردوسی‌زاده، محمدحسن شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 89-114]
  • فرهادیان، علی رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 61-80]
  • فرهنگی، علی اکبر نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
  • فروغی، سمانه نشانه‌شناسی تصویر کودک در فیلم‌های انیمیشن (مطالعه‌ موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچه‌های ساختمان گل‌ها») [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-70]

ق

  • قائدی، محمدرضا نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
  • قاسمی، عاصمه چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 71-86]

گ

  • گنجه ای، معصومه ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 141-168]
  • گنجی، محمد نشانه‌شناسی تصویر کودک در فیلم‌های انیمیشن (مطالعه‌ موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچه‌های ساختمان گل‌ها») [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-70]

ل

  • لبافی، سمیه ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 11-30]

م

  • مرکبی، سیدمحمدصادق مسائل و مشکلات تولید برنامه‌های مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیب‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 87-106]
  • معتمدی، حورا استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 152-174]
  • موسوی، وحیداله بررسی زیباشناسی و کارکردهای پیوندسازی در گونه (ژانر) «تلویزیون- واقعیت » [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 89-114]
  • میاح، رحمان ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 11-30]
  • میرزاکوچک خوشنویس، احمد استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 152-174]
  • میرزایی، احمد الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 137-172]
  • میرزمانی، اعظم شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
  • میری، سمیه رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 61-80]

ن

  • نظری، کاظم تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 59-88]
  • نوری ممرآبادی، علی الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 137-172]
  • نیازی، محسن رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 61-80]
  • نیکخواه قمصری، نرگس نشانه‌شناسی تصویر کودک در فیلم‌های انیمیشن (مطالعه‌ موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچه‌های ساختمان گل‌ها») [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-70]

ه

  • همراز، ویدا استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 37-56]