نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تاریخ استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]

ا

  • ابژه ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]
  • ارتباطات آیینی ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
  • ارتباطات سلامت سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 57-88]
  • ارتباط تلویزیونی پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]
  • امراغواگر فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]
  • انیمیشن مطالعه نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در شکل‌دادن به مفهوم هویت ملی در ژاپن در مقایسه‌ای تطبیقی با ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 33-64]
  • انیمیشن موزیکال تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 87-106]
  • انیمه مطالعه نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در شکل‌دادن به مفهوم هویت ملی در ژاپن در مقایسه‌ای تطبیقی با ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 33-64]

ب

  • بازنمایی نشانه‌شناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]
  • بانو نشانه‌شناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]
  • برنامه سازی تلویزیونی شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]
  • برنامه‌های کنکور‌محور تحلیل زبان‌شناختی شیوه ترغیب زبانی مخاطبان در برنامه‌های مشارکتی کنکورمحور شبکه‌های سیما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 107-122]
  • برنامه‌های مشارکتی تحلیل زبان‌شناختی شیوه ترغیب زبانی مخاطبان در برنامه‌های مشارکتی کنکورمحور شبکه‌های سیما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 107-122]
  • بلا بالاش تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]

پ

  • پخش زنده تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]
  • پساتلویزیون پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]
  • پسامستند شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]
  • پیوندسازی(دورگه‌سازی) بررسی زیباشناسی و کارکردهای پیوندسازی در گونه (ژانر) «تلویزیون- واقعیت » [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 89-114]

ت

  • تراژدی ظرفیت‌سنجی ژانر تراژدی برای نمایشی‌کردن روایت عاشورا به منظور نگارش فیلمنامه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 11-32]
  • ترانه تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 87-106]
  • تصویر تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 87-106]
  • تصویر ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]
  • تصویرسازی ذهنی استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]
  • تلویزیون پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]
  • تلویزیون «واقعیت نما» شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]
  • تهیه‌کنندگی رادیو مطالعه‌ ویژگی‌های عنصر مکان در نمایش‌های رادیویی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]

ج

  • جامعه شبکه ای تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
  • جلوه‌های بصری رایانه‌ای بررسی تأثیر تکنولوژی دیجیتال بر زیبایی‌شناسی بیان در سینما [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]
  • جنسیت نشانه‌شناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]
  • جوامع مذهبی آنلاین رویکردهای مسلط نظری در مطالعات دین و رسانه‌های جدید [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]

ح

  • حرکت استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]

خ

  • خبر تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
  • خبر ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
  • خبر تلویزیونی نقش گوینده خبر ارتباط‌گر در جذب مخاطب و افزایش اثربخشی خبرتلویزیونی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 35-64]
  • خبر جعلی تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]

د

  • داریوش مهرجویی نشانه‌شناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]
  • درام رادیویی بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]
  • دین دیجیتالی رویکردهای مسلط نظری در مطالعات دین و رسانه‌های جدید [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]
  • دین در فضای سایبری رویکردهای مسلط نظری در مطالعات دین و رسانه‌های جدید [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]

ر

  • ریچارد شکنر تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]
  • رسانه ملی تحلیل زبان‌شناختی شیوه ترغیب زبانی مخاطبان در برنامه‌های مشارکتی کنکورمحور شبکه‌های سیما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 107-122]
  • رسانه های اجتماعی تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
  • رنگ پردازی نگاهی تاریخی و تحلیلی به مقوله نور و رنگ بمنظور شخصیت پردازی در سینما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
  • روایت تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 87-106]
  • روایت ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
  • روایت دینی ظرفیت‌سنجی ژانر تراژدی برای نمایشی‌کردن روایت عاشورا به منظور نگارش فیلمنامه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 11-32]
  • روایت‌شناسی ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
  • روایت عاشورا ظرفیت‌سنجی ژانر تراژدی برای نمایشی‌کردن روایت عاشورا به منظور نگارش فیلمنامه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 11-32]
  • روایت‌های کهن ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
  • روان‌کاوی لکانی ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]

ز

  • زبان کودک بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

ژ

  • ژاپن مطالعه نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در شکل‌دادن به مفهوم هویت ملی در ژاپن در مقایسه‌ای تطبیقی با ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 33-64]
  • ژانر تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 87-106]
  • ژانرهای تلویزیونی بررسی زیباشناسی و کارکردهای پیوندسازی در گونه (ژانر) «تلویزیون- واقعیت » [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 89-114]
  • ژورنالیست نقش گوینده خبر ارتباط‌گر در جذب مخاطب و افزایش اثربخشی خبرتلویزیونی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 35-64]

س

  • ساختار روایت ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
  • ساختارشناسی ساختارشناسی فیلم مستند توضیحی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 65-88]
  • ساختارگرایی ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
  • سیاستگذاری سلامت سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 57-88]
  • سلامت عمومی سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 57-88]
  • سینما نشانه‌شناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]
  • سینما استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]
  • سینما نگاهی تاریخی و تحلیلی به مقوله نور و رنگ بمنظور شخصیت پردازی در سینما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
  • سینمای دیجیتال بررسی تأثیر تکنولوژی دیجیتال بر زیبایی‌شناسی بیان در سینما [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

ش

  • شایعه تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
  • شخصیت‌پردازی نگاهی تاریخی و تحلیلی به مقوله نور و رنگ بمنظور شخصیت پردازی در سینما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
  • شخصیت کودک بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

ص

  • صدا مطالعه‌ ویژگی‌های عنصر مکان در نمایش‌های رادیویی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]

غ

  • غیاب ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]

ف

  • فضای مجازی ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
  • فلسفۀ فیلم فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]
  • فیلم سلطه‌گر فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]
  • فیلم مستند ساختارشناسی فیلم مستند توضیحی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 65-88]
  • فناوری دیجیتال بررسی تأثیر تکنولوژی دیجیتال بر زیبایی‌شناسی بیان در سینما [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

ک

  • کتاب الکترونیکی استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]
  • کتاب شنیداری استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]
  • کتاب صوتی استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]
  • کنش ترغیبی/امری تحلیل زبان‌شناختی شیوه ترغیب زبانی مخاطبان در برنامه‌های مشارکتی کنکورمحور شبکه‌های سیما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 107-122]
  • کنش کلامی بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]
  • کنش متقابل بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]
  • کنش‌های‌گفتاری تحلیل زبان‌شناختی شیوه ترغیب زبانی مخاطبان در برنامه‌های مشارکتی کنکورمحور شبکه‌های سیما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 107-122]

گ

  • گوینده خبر نقش گوینده خبر ارتباط‌گر در جذب مخاطب و افزایش اثربخشی خبرتلویزیونی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 35-64]
  • گوینده خبر ارتباط‌گر نقش گوینده خبر ارتباط‌گر در جذب مخاطب و افزایش اثربخشی خبرتلویزیونی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 35-64]

م

  • مانگا مطالعه نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در شکل‌دادن به مفهوم هویت ملی در ژاپن در مقایسه‌ای تطبیقی با ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 33-64]
  • مجموعه تلویزیونی «فرمانده» شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]
  • مجموعه تلویزیونی «کارآموز» شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]
  • مدیریت رسانه ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
  • میزانسن فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]
  • مستند تلویزیونی ساختارشناسی فیلم مستند توضیحی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 65-88]
  • مستند توضیحی ساختارشناسی فیلم مستند توضیحی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 65-88]
  • معماری استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]
  • معماری سینمایی استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]
  • میل ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]
  • منظومه «لدوبه» ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
  • موسیقی تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 87-106]
  • مؤلفه‌های تراژدی ظرفیت‌سنجی ژانر تراژدی برای نمایشی‌کردن روایت عاشورا به منظور نگارش فیلمنامه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 11-32]

ن

  • ناسینما فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]
  • نشانه‌شناسی نشانه‌شناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]
  • نظریه سینمایی لیوتار فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]
  • نمایشِ تلویزیونی تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]
  • نمایش رادیویی مطالعه‌ ویژگی‌های عنصر مکان در نمایش‌های رادیویی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]
  • نورپردازی نگاهی تاریخی و تحلیلی به مقوله نور و رنگ بمنظور شخصیت پردازی در سینما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]

و

  • وانموده‌ بررسی تأثیر تکنولوژی دیجیتال بر زیبایی‌شناسی بیان در سینما [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

ه

  • همگرایی رسانه ای پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]
  • هویت ملی مطالعه نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در شکل‌دادن به مفهوم هویت ملی در ژاپن در مقایسه‌ای تطبیقی با ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 33-64]