آ
-
آسیبشناسی تولید برنامه
مسائل و مشکلات تولید برنامههای مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیبها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]
-
آگهی بازرگانی
الگوی مطلوب تولید و پخش آگهیهای بازرگانی در شبکههای رادیویی مراکز استانها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]
-
آگهی بازرگانی
مسائل و مشکلات تولید برنامههای مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیبها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]
-
آموزش با رسانههای (شنیداری- دیداری) دیجیتال
تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]
-
آموزش تاریخ
استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]
ا
-
ابژه
ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]
-
ارتباطات آیینی
ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
-
ارتباطات سلامت
سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 57-88]
-
ارتباط تلویزیونی
پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]
-
ارزیابی عملکرد شبکه استانی
رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]
-
اسپانسر(حامی)
مسائل و مشکلات تولید برنامههای مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیبها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]
-
اشتغال زنان
چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]
-
اطلاع رسانی
رتبهبندی شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]
-
امراغواگر
فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]
-
انقلاب اسلامی
جریانهای «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]
ب
-
بازنمایی زن
چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]
-
باشگاه خبرنگاران جوان
خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانهها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانههای اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]
-
برنامه سازی تلویزیونی
شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]
-
برنامههای مشارکتی
مسائل و مشکلات تولید برنامههای مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیبها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]
-
برند رسانۀ خبری
شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]
-
برندشدن
شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]
-
بلا بالاش
تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]
پ
-
پخش زنده
تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]
-
پساتلویزیون
پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]
-
پسامستند
شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]
-
پیوندسازی(دورگهسازی)
بررسی زیباشناسی و کارکردهای پیوندسازی در گونه (ژانر) «تلویزیون- واقعیت » [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 89-114]
ت
-
تبلیغات تلویزیونی
مسائل و مشکلات تولید برنامههای مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیبها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]
-
تصویر
ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]
-
تصویرسازی ذهنی
استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]
-
تلویزیون
پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]
-
تلویزیون
نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]
-
تلویزیون «واقعیت نما»
شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]
-
توانمندسازی فردی
نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]
-
توسعه انسانی
نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]
ج
-
جامعه شبکه ای
تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
-
جشنوارۀ فیلم «عمّار»
جریانهای «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]
چ
-
چالشهای حرفه ای
چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]
ح
-
حرکت
استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]
خ
-
خبر
تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
-
خبر
ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
-
خبر جعلی
تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
-
خبرگزاریصداوسیما
خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانهها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانههای اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]
-
خبرنگاریتلویزیونی
خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانهها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانههای اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]
د
-
درونی شدن فرهنگ
رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]
-
دوره کودکی
نشانهشناسی تصویر کودک در فیلمهای انیمیشن (مطالعه موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچههای ساختمان گلها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]
ر
-
رئالیسم
بررسی تطبیقی ویژگیهای رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلمهای «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]
-
رادیو
الگوی مطلوب تولید و پخش آگهیهای بازرگانی در شبکههای رادیویی مراکز استانها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]
-
رسانههایاجتماعی
خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانهها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانههای اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]
-
رسانه های اجتماعی
تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
-
رسانههای جمعی
نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]
-
رسانۀ جمعی
شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]
-
رضایتمندی کاربران
رتبهبندی شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]
-
روانکاوی لکانی
ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]
-
روایت
ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
-
روایتشناسی
ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
-
روایتهای کهن
ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
-
ریچارد شکنر
تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]
ژ
-
ژانرهای تلویزیونی
بررسی زیباشناسی و کارکردهای پیوندسازی در گونه (ژانر) «تلویزیون- واقعیت » [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 89-114]
س
-
ساختار روایت
ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
-
ساختارگرایی
ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
-
سازمان صدا وسیما
چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]
-
سبک فیلم
بررسی تطبیقی ویژگیهای رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلمهای «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]
-
سلامت عمومی
سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 57-88]
-
سیاستگذاری سلامت
سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 57-88]
-
سیاستهای جنسیتی
چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]
-
سینما
استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]
-
سینمای آلترناتیو
جریانهای «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]
-
سینمای ایران
جریانهای «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]
ش
-
شاخص های ارزیابی/ساختاری
الگوی مطلوب تولید و پخش آگهیهای بازرگانی در شبکههای رادیویی مراکز استانها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]
-
شایعه
تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
-
شبکهخبر
خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانهها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانههای اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
رتبهبندی شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]
-
شبکه های استانی صدا و سیما
الگوی مطلوب تولید و پخش آگهیهای بازرگانی در شبکههای رادیویی مراکز استانها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]
ص
-
صدای خلیج فارس
الگوی مطلوب تولید و پخش آگهیهای بازرگانی در شبکههای رادیویی مراکز استانها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]
غ
-
غیاب
ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]
ف
-
فرهنگ
رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]
-
فرهنگ بومی
رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]
-
فضای مجازی
ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
-
فقر انسانی
نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]
-
فلسفۀ فیلم
فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]
-
فیلم انیمیشن
نشانهشناسی تصویر کودک در فیلمهای انیمیشن (مطالعه موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچههای ساختمان گلها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]
-
فیلم سلطهگر
فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]
ک
-
کتاب الکترونیکی
استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]
-
کتاب شنیداری
استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]
-
کتاب صوتی
استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]
گ
-
گفتمان مدرن رسانهای
نشانهشناسی تصویر کودک در فیلمهای انیمیشن (مطالعه موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچههای ساختمان گلها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]
م
-
متاسنتز (فراترکیب)
شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]
-
مجموعه تلویزیونی «فرمانده»
شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]
-
مجموعه تلویزیونی «کارآموز»
شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]
-
مدیریت رسانه
ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
-
مستند آموزشی
تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]
-
مستند تعاملی
تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]
-
مستند «وبی»
تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]
-
معماری
استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]
-
معماری سینمایی
استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]
-
منظومه «لدوبه»
ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
-
میزان اعتماد
رتبهبندی شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]
-
میزانسن
فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]
-
میل
ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]
ن
-
ناتورالیسم
بررسی تطبیقی ویژگیهای رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلمهای «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]
-
ناسینما
فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]
-
نشانهشناسی تصویر کودک
نشانهشناسی تصویر کودک در فیلمهای انیمیشن (مطالعه موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچههای ساختمان گلها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]
-
نظریه دیوید آزوبل
تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]
-
نظریه سینمایی لیوتار
فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]
-
نمایشِ تلویزیونی
تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]
ه
-
همگراییرسانهای
خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانهها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانههای اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]
-
همگرایی رسانه ای
پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]