آ

  • آموزش سواد رسانه‌ای تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانه‌ای در مدارس ایران از منظر سیاست‌گذاران، مجریان سواد رسانه‌ای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]

ا

  • اخبار بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

  • ارتباطات آیینی نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • اسکوبی دو نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • افسانه‌های ایرانی بازی رومیزی «دیوان»؛ رسانه‌ای برای انتقال فرهنگ افسانه‌های ایرانی و بازآفرینی شخصیت‌های آنها [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 143-182]

  • العربیه فارسی تحلیل گفتمان سایت‌های خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]

  • ایران ارائۀ الگوی روزنامه‌نگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]

  • اینستاگرام بصری‌شدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]

  • اینستاگرام تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]

ب

  • بازی رومیزی دیوان بازی رومیزی «دیوان»؛ رسانه‌ای برای انتقال فرهنگ افسانه‌های ایرانی و بازآفرینی شخصیت‌های آنها [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 143-182]

  • برنامه ورزشی تعاملی واکاوی شیوه‌های به‌‌کارگیری صفحه‌‌نمایش دوم در تولید برنامه‌های ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]

  • برنامه‌ ورزشی تلویزیون واکاوی شیوه‌های به‌‌کارگیری صفحه‌‌نمایش دوم در تولید برنامه‌های ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]

  • بلاغت تدوین تشبیهی و برخی از نمونه‌‌های مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 197-167]

پ

  • پارادایم اعتراض بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانه‌های جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]

  • پلتفرم ارائۀ چارچوب سیاست‌گذاری کسب‌وکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]

  • پنجرۀ جوهری کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]

  • پیر بوردیو تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به ‌عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]

ت

  • تجارت اجتماعی واکاوی عوامل کششی مؤثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 126-91]

  • تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان سایت‌های خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]

  • تحلیل گفتمان تحلیل انتقادی‎ـ ساختاری مقالات حوزۀ تحلیل گفتمان انتقادی در زبان فارسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 166-127]

  • تحلیل گفتمان انتقادی تحلیل انتقادی‎ـ ساختاری مقالات حوزۀ تحلیل گفتمان انتقادی در زبان فارسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 166-127]

  • تحلیل گفتمان بصری بصری‌شدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]

  • تحلیل محتوا مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانه‌ای (مطالعۀ موردی: نمایشنامه‌های رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]

  • تدوین تشبیهی تدوین تشبیهی و برخی از نمونه‌‌های مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 197-167]

  • توسعه سواد رسانه‌ای تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانه‌ای در مدارس ایران از منظر سیاست‌گذاران، مجریان سواد رسانه‌ای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]

  • تولید فیلم طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینه‌ای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]

  • توییتر شبکه‌های اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]

ج

  • جنبش اجتماعی بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانه‌های جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]

  • جوانان نقش شبکه‌های اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]

  • جورج فلوید بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانه‌های جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]

چ

  • چارلی براون نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

ح

  • حقوق شهروندی ارائۀ الگوی روزنامه‌نگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]

خ

  • خبر سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]

  • خبرتلویزیونی عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

  • خبرگزاری صدا و سیما سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]

  • خبرگزاری صداوسیما تحلیل گفتمان سایت‌های خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]

  • خلاقیت حرفه‌ای سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]

د

  • داده کاوی شبکه‌های اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]

ر

  • رسانه بازی رومیزی «دیوان»؛ رسانه‌ای برای انتقال فرهنگ افسانه‌های ایرانی و بازآفرینی شخصیت‌های آنها [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 143-182]

  • رسانه‌‌های اجتماعی واکاوی شیوه‌های به‌‌کارگیری صفحه‌‌نمایش دوم در تولید برنامه‌های ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]

  • رسانه‌های اجتماعی استفادۀ کاربران از رسانه‌های اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانه‌ای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]

  • رسانه‌‌های نوین تعاملی واکاوی شیوه‌های به‌‌کارگیری صفحه‌‌نمایش دوم در تولید برنامه‌های ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]

  • رضایت مخاطب عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

  • رمان سیّال ذهن کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]

  • روابط بین نسلی نقش شبکه‌های اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]

  • روزنامه‌نگاری ‌شهروندی ارائۀ الگوی روزنامه‌نگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]

ز

  • زنان بصری‌شدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]

  • زندگی روزمره بصری‌شدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]

س

  • سازمان‌های رسانه‌ای طراحی مدل نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 145-123]

  • سلبریتی تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]

  • سواد رسانه‌ای استفادۀ کاربران از رسانه‌های اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانه‌ای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]

  • سواد رسانه‌ای تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانه‌ای در مدارس ایران از منظر سیاست‌گذاران، مجریان سواد رسانه‌ای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]

  • سواد سلامت استفادۀ کاربران از رسانه‌های اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانه‌ای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]

  • سیاست‌گذاری پلتفرم‌ها ارائۀ چارچوب سیاست‌گذاری کسب‌وکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]

  • سی‌ان‌ان بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانه‌های جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]

  • سینمای ایران طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینه‌ای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]

  • سینمای ایران تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به ‌عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]

  • سینمای ایران تدوین تشبیهی و برخی از نمونه‌‌های مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 197-167]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

  • شبکه‌های اجتماعی تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]

  • شبکه های اجتماعی نقش شبکه‌های اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]

  • شبکه های اجتماعی همراه نقش شبکه‌های اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]

  • شبکه‌های ماهواره‌ای بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

  • شبکۀ اجتماعی واکاوی عوامل کششی مؤثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 126-91]

  • شبکۀ تلویزیونی زاگرس عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

  • شخصیت بازی رومیزی «دیوان»؛ رسانه‌ای برای انتقال فرهنگ افسانه‌های ایرانی و بازآفرینی شخصیت‌های آنها [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 143-182]

  • شهر کرمانشاه عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

  • شهروندان اردبیل بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

ص

  • صفحه‌‌نمایش دوم واکاوی شیوه‌های به‌‌کارگیری صفحه‌‌نمایش دوم در تولید برنامه‌های ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]

ع

  • عوامل کششی واکاوی عوامل کششی مؤثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 126-91]

ف

  • فاکس‌نیوز بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانه‌های جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]

  • فرمالیسم تدوین تشبیهی و برخی از نمونه‌‌های مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 197-167]

  • فرهنگ دیداری بصری‌شدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]

  • فرهنگ هواداری مجازی تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]

  • فیلم انیمیشن نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • فیلم های دفاع مقدس طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینه‌ای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]

  • فیلم‌های گروه هنر و تجربه تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به ‌عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]

ق

  • قصد استفاده واکاوی عوامل کششی مؤثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 126-91]

ک

  • کارآفرینی اجتماعی شبکه‌های اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]

  • کارآفرینی رسانه‌ای طراحی مدل نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 145-123]

  • کارآفرینی سازمانی طراحی مدل نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 145-123]

  • کاهش تعهدات برجام تحلیل گفتمان سایت‌های خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]

  • کسب‌وکارهای پلتفرمی ارائۀ چارچوب سیاست‌گذاری کسب‌وکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]

  • کهن‌الگو کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]

م

  • مخاطب خبر عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

  • مدارس ایران تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانه‌ای در مدارس ایران از منظر سیاست‌گذاران، مجریان سواد رسانه‌ای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]

  • مدیریت رسانه‌ای سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]

  • مرور انتقادی ساختاری تحلیل انتقادی‎ـ ساختاری مقالات حوزۀ تحلیل گفتمان انتقادی در زبان فارسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 166-127]

  • مصرف رسانه‌ای استفادۀ کاربران از رسانه‌های اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانه‌ای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]

  • مناسبات نسلی نقش شبکه‌های اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]

  • منافع عمومی ارائۀ چارچوب سیاست‌گذاری کسب‌وکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]

  • موانع سواد رسانه‌ای تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانه‌ای در مدارس ایران از منظر سیاست‌گذاران، مجریان سواد رسانه‌ای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]

  • مونتاژ تدوین تشبیهی و برخی از نمونه‌‌های مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 197-167]

  • میکی ماوس نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

ن

  • نظریه زمینه ای طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینه‌ای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]

  • نظریه کریستوا مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانه‌ای (مطالعۀ موردی: نمایشنامه‌های رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]

  • نظریه یادگیری اجتماعی نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • نظریۀ داده‌‌بنیاد ارائۀ الگوی روزنامه‌نگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]

  • نظریۀ میدان تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به ‌عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]

  • نقد روان‌کاوانه کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]

  • نمایش‌ رادیویی مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانه‌ای (مطالعۀ موردی: نمایشنامه‌های رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]

  • نوآوری اجتماعی شبکه‌های اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]

  • نوسازی استراتژیک کارآفرینانه طراحی مدل نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 145-123]

  • نیروی انسانی سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]

  • نیویورک‌تایمز بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانه‌های جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]

ه

  • هویت زنانه مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانه‌ای (مطالعۀ موردی: نمایشنامه‌های رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]