آ
-
آموزش سواد رسانهای
تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانهای در مدارس ایران از منظر سیاستگذاران، مجریان سواد رسانهای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]
ا
-
اخبار
بررسی مقایسهای علل گرایش به شبکههای اجتماعی یا ماهوارهای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]
-
ارتباطات آیینی
نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیینهای نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]
-
اسکوبی دو
نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیینهای نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]
-
افسانههای ایرانی
بازی رومیزی «دیوان»؛ رسانهای برای انتقال فرهنگ افسانههای ایرانی و بازآفرینی شخصیتهای آنها [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 143-182]
-
العربیه فارسی
تحلیل گفتمان سایتهای خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]
-
ایران
ارائۀ الگوی روزنامهنگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]
-
اینستاگرام
بصریشدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]
-
اینستاگرام
تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]
ب
-
بازی رومیزی دیوان
بازی رومیزی «دیوان»؛ رسانهای برای انتقال فرهنگ افسانههای ایرانی و بازآفرینی شخصیتهای آنها [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 143-182]
-
برنامه ورزشی تعاملی
واکاوی شیوههای بهکارگیری صفحهنمایش دوم در تولید برنامههای ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]
-
برنامه ورزشی تلویزیون
واکاوی شیوههای بهکارگیری صفحهنمایش دوم در تولید برنامههای ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]
-
بلاغت
تدوین تشبیهی و برخی از نمونههای مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 197-167]
پ
-
پارادایم اعتراض
بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانههای جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]
-
پلتفرم
ارائۀ چارچوب سیاستگذاری کسبوکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]
-
پنجرۀ جوهری
کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]
-
پیر بوردیو
تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]
ت
-
تجارت اجتماعی
واکاوی عوامل کششی مؤثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 126-91]
-
تحلیل گفتمان
تحلیل گفتمان سایتهای خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]
-
تحلیل گفتمان
تحلیل انتقادیـ ساختاری مقالات حوزۀ تحلیل گفتمان انتقادی در زبان فارسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 166-127]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
تحلیل انتقادیـ ساختاری مقالات حوزۀ تحلیل گفتمان انتقادی در زبان فارسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 166-127]
-
تحلیل گفتمان بصری
بصریشدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]
-
تحلیل محتوا
مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانهای (مطالعۀ موردی: نمایشنامههای رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]
-
تدوین تشبیهی
تدوین تشبیهی و برخی از نمونههای مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 197-167]
-
توسعه سواد رسانهای
تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانهای در مدارس ایران از منظر سیاستگذاران، مجریان سواد رسانهای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]
-
تولید فیلم
طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینهای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]
-
توییتر
شبکههای اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]
ج
-
جنبش اجتماعی
بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانههای جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]
-
جوانان
نقش شبکههای اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]
-
جورج فلوید
بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانههای جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]
چ
-
چارلی براون
نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیینهای نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]
ح
-
حقوق شهروندی
ارائۀ الگوی روزنامهنگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]
خ
-
خبر
سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]
-
خبرتلویزیونی
عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]
-
خبرگزاری صدا و سیما
سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]
-
خبرگزاری صداوسیما
تحلیل گفتمان سایتهای خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]
-
خلاقیت حرفهای
سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]
د
-
داده کاوی
شبکههای اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]
ر
-
رسانه
بازی رومیزی «دیوان»؛ رسانهای برای انتقال فرهنگ افسانههای ایرانی و بازآفرینی شخصیتهای آنها [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 143-182]
-
رسانههای اجتماعی
واکاوی شیوههای بهکارگیری صفحهنمایش دوم در تولید برنامههای ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]
-
رسانههای اجتماعی
استفادۀ کاربران از رسانههای اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانهای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]
-
رسانههای نوین تعاملی
واکاوی شیوههای بهکارگیری صفحهنمایش دوم در تولید برنامههای ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]
-
رضایت مخاطب
عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]
-
رمان سیّال ذهن
کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]
-
روابط بین نسلی
نقش شبکههای اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]
-
روزنامهنگاری شهروندی
ارائۀ الگوی روزنامهنگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]
ز
-
زنان
بصریشدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]
-
زندگی روزمره
بصریشدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]
س
-
سازمانهای رسانهای
طراحی مدل نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در سازمانهای رسانهای [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 145-123]
-
سلبریتی
تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]
-
سواد رسانهای
استفادۀ کاربران از رسانههای اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانهای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]
-
سواد رسانهای
تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانهای در مدارس ایران از منظر سیاستگذاران، مجریان سواد رسانهای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]
-
سواد سلامت
استفادۀ کاربران از رسانههای اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانهای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]
-
سیاستگذاری پلتفرمها
ارائۀ چارچوب سیاستگذاری کسبوکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]
-
سیانان
بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانههای جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]
-
سینمای ایران
طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینهای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]
-
سینمای ایران
تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]
-
سینمای ایران
تدوین تشبیهی و برخی از نمونههای مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 197-167]
ش
-
شبکههای اجتماعی
بررسی مقایسهای علل گرایش به شبکههای اجتماعی یا ماهوارهای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]
-
شبکههای اجتماعی
تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]
-
شبکه های اجتماعی
نقش شبکههای اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]
-
شبکه های اجتماعی همراه
نقش شبکههای اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]
-
شبکههای ماهوارهای
بررسی مقایسهای علل گرایش به شبکههای اجتماعی یا ماهوارهای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]
-
شبکۀ اجتماعی
واکاوی عوامل کششی مؤثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 126-91]
-
شبکۀ تلویزیونی زاگرس
عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]
-
شخصیت
بازی رومیزی «دیوان»؛ رسانهای برای انتقال فرهنگ افسانههای ایرانی و بازآفرینی شخصیتهای آنها [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 143-182]
-
شهر کرمانشاه
عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]
-
شهروندان اردبیل
بررسی مقایسهای علل گرایش به شبکههای اجتماعی یا ماهوارهای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]
ص
-
صفحهنمایش دوم
واکاوی شیوههای بهکارگیری صفحهنمایش دوم در تولید برنامههای ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]
ع
-
عوامل کششی
واکاوی عوامل کششی مؤثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 126-91]
ف
-
فاکسنیوز
بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانههای جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]
-
فرمالیسم
تدوین تشبیهی و برخی از نمونههای مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 197-167]
-
فرهنگ دیداری
بصریشدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]
-
فرهنگ هواداری مجازی
تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]
-
فیلم انیمیشن
نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیینهای نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]
-
فیلم های دفاع مقدس
طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینهای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]
-
فیلمهای گروه هنر و تجربه
تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]
ق
-
قصد استفاده
واکاوی عوامل کششی مؤثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 126-91]
ک
-
کارآفرینی اجتماعی
شبکههای اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]
-
کارآفرینی رسانهای
طراحی مدل نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در سازمانهای رسانهای [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 145-123]
-
کارآفرینی سازمانی
طراحی مدل نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در سازمانهای رسانهای [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 145-123]
-
کاهش تعهدات برجام
تحلیل گفتمان سایتهای خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]
-
کسبوکارهای پلتفرمی
ارائۀ چارچوب سیاستگذاری کسبوکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]
-
کهنالگو
کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]
م
-
مخاطب خبر
عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]
-
مدارس ایران
تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانهای در مدارس ایران از منظر سیاستگذاران، مجریان سواد رسانهای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]
-
مدیریت رسانهای
سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]
-
مرور انتقادی ساختاری
تحلیل انتقادیـ ساختاری مقالات حوزۀ تحلیل گفتمان انتقادی در زبان فارسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 166-127]
-
مصرف رسانهای
استفادۀ کاربران از رسانههای اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانهای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]
-
مناسبات نسلی
نقش شبکههای اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]
-
منافع عمومی
ارائۀ چارچوب سیاستگذاری کسبوکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]
-
موانع سواد رسانهای
تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانهای در مدارس ایران از منظر سیاستگذاران، مجریان سواد رسانهای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]
-
مونتاژ
تدوین تشبیهی و برخی از نمونههای مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 197-167]
-
میکی ماوس
نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیینهای نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]
ن
-
نظریه زمینه ای
طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینهای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]
-
نظریه کریستوا
مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانهای (مطالعۀ موردی: نمایشنامههای رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]
-
نظریه یادگیری اجتماعی
نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیینهای نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]
-
نظریۀ دادهبنیاد
ارائۀ الگوی روزنامهنگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]
-
نظریۀ میدان
تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]
-
نقد روانکاوانه
کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]
-
نمایش رادیویی
مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانهای (مطالعۀ موردی: نمایشنامههای رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]
-
نوآوری اجتماعی
شبکههای اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]
-
نوسازی استراتژیک کارآفرینانه
طراحی مدل نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در سازمانهای رسانهای [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 145-123]
-
نیروی انسانی
سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]
-
نیویورکتایمز
بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانههای جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]
ه
-
هویت زنانه
مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانهای (مطالعۀ موردی: نمایشنامههای رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]