ارائۀ الگوی شایستگی مدیران روابط عمومی شهرداری‌ کلان‌شهرهای کشور

هادی مقدم‌زاده؛ طاهر روشندل اربطانی؛ سید رضا سید جوادین

دوره 6، شماره 19 ، خرداد 1402، ، صفحه 162-129

https://doi.org/10.22034/jiscm.2023.344724.1394

چکیده
  هدف این پژوهش، ارائۀ الگوی شایستگی مدیران روابط عمومی شهرداری‏های کلان‌‌شهرهای کشور است.  این تحقیق از نظر هدف، بنیادی و از نظر گردآوری داده‌‌ها، کیفی است و با رویکرد نظریۀ برخاسته از داده‌‌ها و طرح نوخاستۀ گلیزر انجام شده است. جامعۀ موردبررسی شامل مدیران روابط عمومی، شهرداران و خبرگان دانشگاهی بودند که به روش نمونه‌‌گیری ...  بیشتر

طراحی استراتژی‌های اثربخش برای حضور روابط عمومی نظام بانکی در رسانه‌های اجتماعی

ناهید مونسان؛ طاهر روشندل اربطانی؛ سید وحید عقیلی

دوره 5، شماره 15 ، فروردین 1401، ، صفحه 118-93

https://doi.org/10.22085/jiscm.2022.315281.1297

چکیده
  شناخت محیط سازمان‌ها و تعیین استراتژی‌های مناسب برای بقا و رشد، یکی از فعالیت‌های سازمان‌های دولتی و شرکت‌هاست. هدف اصلی این پژوهش، تعیین استراتژی‌های مناسب برای توسعۀ فعالیت‌های روابط عمومی نظام بانکی در حوزۀ رسانه‌های اجتماعی است. همچنین در این پژوهش، از تکنیک دلفی برای جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها استفاده شده است؛ در این زمینه، ...  بیشتر

تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها)

حسن اسدزاده شهیر؛ طاهر روشندل اربطانی؛ اسماعیل سعدی پور؛ اکبر نصراللهی

دوره 4، شماره 13 ، مهر 1400، ، صفحه 38-5

https://doi.org/10.22085/jiscm.2021.139027

چکیده
  گسـترش شـبکه ­های اجتماعـی مجـازی همچـون اینسـتاگرام در ایـران، بـه سـبب ایجـاد محیـط و فضـای رسـانه ای غیررســمی و افزایــش قــدرت کاربــران در به اشــتراک گذاری عکــس، ویدئــو، ایده هــا، عواطــف و احساســات، فرصـت بی­ نظیـری را بـرای رشـد فرهنـگ سـلبریتی و هـواداری از آنهـا ایجـاد کـرده اسـت. بنابرایـن، هـدف ایـن پژوهــش، ...  بیشتر