واکاوی شیوه‌های به‌‌کارگیری صفحه‌‌نمایش دوم در تولید برنامه‌های ورزشی تعاملی تلویزیون

بهمن رضائی؛ سیدمحمدصادق مرکبی؛ حمید قاسمی؛ الهه شاکری داریانی

دوره 4، شماره 14 ، دی 1400، ، صفحه 36-5

https://doi.org/10.22085/jiscm.2021.314211.1292

چکیده
  با پر رنگ شدن نقش شبکه‌‌های اجتماعی در زندگی روزمره و ورود آن‌‌ها به جریان اصلی رسانه‌‌ای دنیا، رسانه‌‌های سنتی تولیدات خود را متحول کردند و شبکه‌‌های اجتماعی را به عنوان رقیب قدرتمند پذیرفتند و درنتیجه، مخاطبان منفعل دیروز به کاربران فعال امروز تبدیل شدند. باتوجه ‌‌به اینکه برنامه‌‌های ورزشی بخش عظیمی از محبوبیت و تولیدات ...  بیشتر

مسائل و مشکلات تولید برنامه‌های مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیب‌ها و راهکارها

سیدمحمدصادق مرکبی؛ مرتضی سامانی

دوره 2، شماره 6 ، اسفند 1398، ، صفحه 87-106

https://doi.org/10.22034/jiscm.2020.209464.1080

چکیده
  چند سالی است که موضوع تولید برنامه‌های مشارکتی به یکی از مسائل قابل اعتنای سازمان صدا و سیما تبدیل شده است. کمبود بودجه و وابستگی برنامه‌سازی به سرمایه، یکی از زمینه‌های اهمیت یافتن این شیوه از برنامه‌سازی است. چالش‌های موجود در این عرصه، زمینه‌ساز انتخاب موضوع مقاله‌ای با عنوان آسیب‌شناسی برنامه‌سازی مشارکتی در سیمای جمهوری ...  بیشتر