1. تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی

پریا هدایت پور؛ جاسم منوچهری؛ بهزاد سهیلی

دوره 3، شماره 9 ، پاییز 1399، ، صفحه 177-157

http://dx.doi.org/10.22034/jiscm.2020.240038.1124

چکیده
  امروزه رویکرد بازاریابی سنتی دیگر نمی‌تواند نیازهای عصر اینترنت را- به‌ویژه در حوزۀ ورزش- برآورده کند. از طرفی، سازمان‌ها و شرکت‌ها، کسب و کار خود را با فعالیت‌های بازاریابی پیش می‌برند و اینترنت و شبکه‌های اجتماعی از مهمترین ابزارهایی هستند که بازاریابان برای رسیدن به اهداف خود از آن‌ استفاده می‌کنند. هدف این پژوهش، بررسی تأثیر ...  بیشتر