1. مدیریت خبردر استفاده از ظرفیت سلبریتی‌ها برای افزایش اعتماد به اخبار رسانة ملی

محمدرضا فهیمی سیوکی؛ علیرضا ,پویا

دوره 3، شماره 9 ، پاییز 1399، ، صفحه 70-41

http://dx.doi.org/10.22034/jiscm.2020.247916.1137

چکیده
  گسترش روزافزون رسانه‌های اجتماعی، نه‌تنها موجب تحول شـیوه‌هـای تولیـد و پخـش خبر در دنیا شده، بلکه ساختار فناوری رادیو وتلویزیون را نیز دگرگون کرده است. مخاطبان در قالب کاربران رسانه‌های اجتماعی، قدرت بیشتری یافته و در پی آن، فرهنگ سلبریتی نیز پررنگ شده است. اما رادیو و تلویزیون ایران نسبت به این تحولات، توجه چندانی نداشته و این، ...  بیشتر