1. اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعمل‌های اتحادیۀ ‌اروپا

سیده مریم اعتماد؛ ستار زرکلام

دوره 3، ویژه نامه ، زمستان 1399، ، صفحه 138-115

http://dx.doi.org/10.22034/jiscm.2021.253745.1156

چکیده
  «ضرورت حمایت قانونی از کودکان در حوزۀ تبلیغات» امری است که قانو‌نگذاران کشورهای مختلف از دیرباز بدان توجه داشته‌اند. این مسئله در زمرۀ دستورالعمل‌های اتحادیۀ ‌اروپا نیز قرار گرفته است. در مقالۀ حاضر، با مطالعۀ این دستورالعمل‌ها، موضع نظام حقوقی ایران را در این خصوص ارزیابی می‌کنیم. متأسفانه تبلیغات ناظر به کودکان- با وجود ...  بیشتر