واکاوی شیوه‌های به‌‌کارگیری صفحه‌‌نمایش دوم در تولید برنامه‌های ورزشی تعاملی تلویزیون

بهمن رضائی؛ سیدمحمدصادق مرکبی؛ حمید قاسمی؛ الهه شاکری داریانی

دوره 4، شماره 14 ، دی 1400، ، صفحه 36-5

https://doi.org/10.22085/jiscm.2021.314211.1292

چکیده
  با پر رنگ شدن نقش شبکه‌‌های اجتماعی در زندگی روزمره و ورود آن‌‌ها به جریان اصلی رسانه‌‌ای دنیا، رسانه‌‌های سنتی تولیدات خود را متحول کردند و شبکه‌‌های اجتماعی را به عنوان رقیب قدرتمند پذیرفتند و درنتیجه، مخاطبان منفعل دیروز به کاربران فعال امروز تبدیل شدند. باتوجه ‌‌به اینکه برنامه‌‌های ورزشی بخش عظیمی از محبوبیت و تولیدات ...  بیشتر