1. چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی

احمد لنگرودی؛ آزاده محمدی زلانی؛ جواد نوری

دوره 3، ویژه نامه ، زمستان 1399، ، صفحه 32-11

http://dx.doi.org/10.22034/jiscm.2021.253568.1148

چکیده
  امروزه با توجه به شرایط متغیر محیطی، پیچیدگی‌های فناوری، کمبود منابع، تنوع خدمات، سرعت بالای تبادل اطلاعات و ارتباطات، شاخص‌های جذابیت برای مخاطب به‌منظور تحقق اهداف کلان و...، حفظ جایگاه، ادامة حیات و توسعه در یک سازمان رسانه‌ای، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است. از این‌رو، شناسایی چالش‌ها و به‌کارگیری سیاست‌های راهبردی مؤثر بر تبلیغات ...  بیشتر

2. تبیین تاثیر پذیری پیام‌های شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی

محمد مرتضی زاده؛ سید رحمت اله متولی امامی

دوره 3، ویژه نامه ، زمستان 1399، ، صفحه 114-93

http://dx.doi.org/10.22034/jiscm.2021.256311.1166

چکیده
  با توجه به اثر تبلیغات بازرگانی بر میزان فروش محصولات شرکت‌های تجاری، تنظیم هدفمند و حرفه‌ای این تبلیغات به دغدغۀ کارشناسان تبلیغاتی شرکت‌ها تبدیل شده‌ است. شعارها، استعاره‌ها و قالب‌های ادبی- هنری مورداستفاده در تبلیغات، شکلی کاملاً حرفه‌ای به خود گرفته و میزان تاثیر گذاری آنها بر مخاطبان در محاورات و گفت‌و‌گوهای روزمره، ...  بیشتر