ارائه‌ی مدلی برای موفقیت تبلیغات با محوریت سلبریتی‌ها در تجارت اجتماعی.

مهتا عزیزی؛ قاسم زارعی؛ محمد باشکوه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 بهمن 1402

https://doi.org/10.22034/jiscm.2024.423025.1585

چکیده
  با توجه به توسعه روز افزون تجارت، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی ترین ابزارهای آن اهمیت بالایی پیدا کرده، طوری که در عصر فعلی و با همه‌گیر شدن وسعت شبکه‌های اجتماعی تصور دنیای کسب‌وکار بدون تبلیغات مدرن دشوار است، استفاده از شهرت سلبریتی‌ها در روند تبلیغات سلبریتی‌محور یکی از استراتژی‌های کاهش ریسک موفقیت تبلیغات است؛ از این‌رو، ...  بیشتر

واکاوی عوامل کششی مؤثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی

مسلم ابراهیمی تبار؛ محمد غفاری

دوره 4، شماره 14 ، دی 1400، ، صفحه 126-91

https://doi.org/10.22085/jiscm.2021.138944

چکیده
  محبوبیت رسانه‌های اجتماعی و به دنبال آن رشد سریع تجارت اجتماعی باعث تحول در استراتژی‌های شرکت‌ها شده است. به عبارتی شرکت‌ها سعی کرده‌اند که تجارت آنلاین خود را از رویکرد محصول‌محور مبتنی بر تجارت الکترونیکی به سمت رویکردی مشتری‌محور مبتنی بر تجارت اجتماعی هدایت نمایند. بنابراین، در این پژوهش سعی بر آن شده است تا عواملی کششی که ...  بیشتر