الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس)

علی نوری ممرآبادی؛ طیبه براتی؛ احمد میرزایی

دوره 2، شماره 5 ، آذر 1398، ، صفحه 137-172

https://doi.org/10.22034/jiscm.2019.199502.1063

چکیده
  «تبلیغات»، رایج‌ترین و پرکاربردترین شیوۀ معرفی محصولات و خدمات به بازار است. از طرفی، رادیو نیز از دیرباز جزء مهم‌ترین و دردسترس‌ترین ابزارهای رسانه‌ای برای تبلیغات بازرگانی به‌شمار می‌رفته است. در این پژوهش، بر آنیم تا با بررسی دقیق آگهی‌های بازرگانی درشبکه‌های رادیویی مراکز استانی، وضعیت مطلوب و موجود آن‌ها را با هم ...  بیشتر