1. بررسی تطبیقی الگوهای درآمدزایی در رسانه‌های خدمات عمومی جهان (سی‌بی‌سی کانادا، آ.اِر.د آلمان و ان‌اچ‌کِی ژاپن)

سید محمد حسین میرهاشمی

دوره 3، ویژه نامه ، زمستان 1399، ، صفحه 171-139

http://dx.doi.org/10.22034/jiscm.2021.257017.1171

چکیده
  رسانه‌های خدمات عمومی حتی اگر دیگر همچون گذشته، تنها رسانه مسلط در قلمروی خود نباشند همچنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. به‌ویژه آن‌که آنها بسیاری از مصادیق منافع اجتماعی را بدون توجه به سودآوری اقتصادی و در سایه عدم توجه رسانه‌های تجاری، دنبال کرده و اِعمال سیاست‌گذاری‌های کلان یک کشور در سطح جامعه را تسهیل می‌کنند. با این ...  بیشتر