سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر

ایمان خدابنده بایگی؛ سید مهدی شریفی

دوره 4، شماره 11 ، فروردین 1400، ، صفحه 44-11

https://doi.org/10.22034/jiscm.2021.284269.1212

چکیده
  نیروی انسانی خلاق، سرمایه‌ای حیاتی برای سازمان‌های رسانه‌ای است. اما علاوه بر نیروی انسانی خلاق، شرایط ظهور خلاقیت در سازمان‌ها نیز اهمیت بسیاری دارد. این پژوهش درصدد است شرایط ظهور خلاقیت نیروی انسانی در یک سازمان رسانه‌ای را بسنجد. برای رسیدن به این هدف، روش پیمایشی به کار گرفته شده است. به‌منظور سنجش جو سازمانی متناسب با بروز ...  بیشتر