تحلیل محتوای کیفی بازنمایی مفهوم فقر و امور خیریه در تبلیغات تلویزیونی صداوسیما (مطالعۀ موردی: تبلیغات کمیتۀ امداد امام خمینی(ره))

علی مومنی؛ مهری بهار

دوره 5، شماره 16 ، تیر 1401، ، صفحه 194-165

https://doi.org/10.22034/jiscm.2021.305551.1266

چکیده
  هدف این پژوهش، مطالعۀ تبلیغات تلویزیونی کمیتۀ امداد امام خمینی(ره) ‌است. سؤال اصلی پژوهش نیز، چگونگی بازنمایی مفهوم فقر در تبلیغات و چگونگی استفاده از فنون تبلیغی برای مشارکت در فعالیت خیریه، در نمونه‌های مورد مطالعه ‌است. با استفاده از روش نمونه‌گیری هدف‌مند و با راهبرد شدت، 4 نمونه از تبلیغات، برای مطالعه انتخاب شدند و با روش ...  بیشتر