آ

  • آذرنیا، فرشاد جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]

  • آریانی قیزقاپان، ابراهیم هنجاریابی پرسشنامه‌ی‌ طفره‌روی مجازی (CLQ) در میان کارکنان دانشگاهی [(مقالات آماده انتشار)]

  • آزادی، محمدحسین تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]

  • آزادی، محمدحسین بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانه‌های جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]

  • آزادی، محمدصادق بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانه‌های جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]

  • آفرین، فریده شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]

  • آقاگل زاده، فردوس ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]

ا

  • ابراهیم زاده، رضا ارائۀ الگوی روزنامه‌نگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]

  • ابراهیم زاده دستجردی، رضا ارتباط بین خودپنداره و سبک های مصرف از طریق نقش واسطه ای تبلیغات اثر بخش در صنعت مد وپوشاک زنان [(مقالات آماده انتشار)]

  • ابراهیمی تبار، مسلم واکاوی عوامل کششی مؤثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 126-91]

  • احراری، ابراهیم بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

  • احسانی، محمد تحلیل شایستگی‌های نویسندگان ورزشی [(مقالات آماده انتشار)]

  • احمدی، علی خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانه‌ها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانه‌های اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]

  • اخگری، محمد بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

  • اخگری، محمد مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانه‌ای (مطالعۀ موردی: نمایشنامه‌های رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]

  • اسدزاده شهیر، حسن تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]

  • اسدی، علی نقش برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]

  • اسفندیاری، شهاب جریان‌های «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]

  • اسماعیلی، رضا شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

  • اصغری صارم، علی تحلیل موانع تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان) [(مقالات آماده انتشار)]

  • اعتماد، سیده مریم اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعمل‌های اتحادیۀ ‌اروپا [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 138-115]

  • افراشی، آزیتا بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانه‌شناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]

  • افشانی، علیرضا طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینه‌ای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]

  • افقهی، اسماعیل شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]

  • اقدامی، رابعه مطالعه‌ ویژگی‌های عنصر مکان در نمایش‌های رادیویی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]

  • البرزی دعوتی، هادی تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]

  • البرزی دعوتی، هادی چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • البرزی دعوتی، هادی بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانه‌های جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]

  • الستی، احمد قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

  • امیر مظاهری، امیر مسعود افزایش آگاهی زیست محیطی مخاطبان از طریق رسانه با تأکید بر تلویزیون (نمونه مورد مطالعه: شهروندان تهرانی) [(مقالات آماده انتشار)]

  • امیری، جهاندار شناسایی مزیت‌های رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]

  • امیری، جهاندار عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

  • امین ناجی، محمد هادی تحلیل نقش الحان و نغمه‌های موسیقی در تغییر مفهومی آیات قران کریم [(مقالات آماده انتشار)]

  • اویسی، سعیده بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانه‌شناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]

ب

  • بابایی، توحید رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]

  • بخشی، مهدیه کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 90-67]

  • بذرپاش، مهرداد شناسایی مزیت‌های رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]

  • براتچیان، طاهر بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

  • براتی، طیبه الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]

  • بصیریان جهرمی، حسین نشانه‌شناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]

  • بصیریان جهرمی، حسین تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانه‌ای در مدارس ایران از منظر سیاست‌گذاران، مجریان سواد رسانه‌ای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 66-37]

  • بنی هاشمی، سید محسن کارکردهای ارتباط غیرکلامی در فرآیندهای یک‌سویه ارتباط رسانه‌ای؛ مورد مطالعه: خبر تلویزیونی 21 سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]

  • بنی هاشمی، سید محسن تحلیل جامعه شناختی بازنمایی سبک زندگی اسلامی ایرانی خانواده در سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]

  • بهادریان، مهدی تحلیل موانع تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان) [(مقالات آماده انتشار)]

  • بهفر، مریم تدوین تشبیهی و برخی از نمونه‌‌های مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 197-167]

پ

  • پاک دل، حمیدرضا تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

  • پورخالقی چترودی، مه دخت تدوین تشبیهی و برخی از نمونه‌‌های مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 197-167]

  • پور قاسمی، شهرزاد ارتباط بین خودپنداره و سبک های مصرف از طریق نقش واسطه ای تبلیغات اثر بخش در صنعت مد وپوشاک زنان [(مقالات آماده انتشار)]

  • پور قاسمی، فیروزه ارتباط بین خودپنداره و سبک های مصرف از طریق نقش واسطه ای تبلیغات اثر بخش در صنعت مد وپوشاک زنان [(مقالات آماده انتشار)]

ت

  • تربتی، سروناز کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 90-67]

  • ترکمان رحمانی، محمد حسین ‏ ارائۀ الگوی شایستگی مدیران ‌کارآفرین رسانه‌های دولتی ایران [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 91-65]

  • تقی آبادی، مسعود بازنمایی سوژه زن مطلقه در سینمای دهه 90 ‌ایران؛ (نشانه‌شناسی فیلم‌های «اینجا بدون من»، «ناهید» و «رگ خواب») [(مقالات آماده انتشار)]

  • تقی پور، فائزه ارائۀ الگوی روزنامه‌نگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]

  • تقیپور، فائزه شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

ج

  • جعفری، پژمان تأثیر جاذبۀ نوستالژیک تبلیغات بر نگرش و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: تبلیغات شرکت مینو) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 176-145]

  • جعفری، علی بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

  • جعفری، علی کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 90-67]

  • جعفریانی، حسن گونه‌شناسی پیام‌های پربینندۀ اینستاگرام با موضوع کرونا [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 155-177]

  • جلالی، سید مهدی طراحی مدل تبلیغات ویروسی رسانه‌ای با تأکید بر پلتفرم واقعیت افزوده در عصر کرونا [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 144-119]

  • جلالی، مریم ظرفیت‌های روان‌شناختی افسانه‌های ایرانی برای نگارش فیلم‌نامه (مطالعة موردی: افسانه یوشت فریان) [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 127-99]

  • جلالی، مریم بازی رومیزی «دیوان»؛ رسانه‌ای برای انتقال فرهنگ افسانه‌های ایرانی و بازآفرینی شخصیت‌های آنها [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 143-182]

  • جلیلوند خسروی، مسعود کارکردهای ارتباط غیرکلامی در فرآیندهای یک‌سویه ارتباط رسانه‌ای؛ مورد مطالعه: خبر تلویزیونی 21 سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]

  • جمعه، مریم جریان‌های «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]

  • جهان پرور، طاهره فراتحلیل تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر رفتار کودکان (مطالعات بازه زمانی 1399 - 1381) [(مقالات آماده انتشار)]

  • جهانشاهی، امید آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

  • جهانشاهی، امید مؤلفه‌های هویت برند صدا و سیما [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 32-5]

ح

  • حجاری، منصوره بصری‌شدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]

  • حسنایی، محمدرضا مطالعه نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در شکل‌دادن به مفهوم هویت ملی در ژاپن در مقایسه‌ای تطبیقی با ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 33-64]

  • حسنیان، ابوالفضل جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]

  • حسینی، سید بشیر بررسی تطبیقی ویژگی‌های رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]

  • حسینی، سیدعماد پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]

  • حسینی، فاطمه بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانه‌های جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]

  • حمیدی زاده، علی شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]

  • حیدرخانی، مسعود شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]

خ

  • خاشعی، رضا سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 57-88]

  • خانلری، رضا بررسی تأثیر تکنولوژی دیجیتال بر زیبایی‌شناسی بیان در سینما [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

  • خانیکی، هادی استفادۀ کاربران از رسانه‌های اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانه‌ای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]

  • خانیکی، هادی تلویزیون و ارتباطات سلامت: بازنمایی ایدز در سریال‌های پزشکی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 64-33]

  • خجسته، حسن مطالعه‌ ویژگی‌های عنصر مکان در نمایش‌های رادیویی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]

  • خدابخش، منا روابط بینامتنی در برخی آثار داریوش مهرجویی [(مقالات آماده انتشار)]

  • خدابنده بایگی، ایمان سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]

  • خرازی محمدوندی آذر، زهرا بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

  • خراسانی زاده، محمد بازی رومیزی «دیوان»؛ رسانه‌ای برای انتقال فرهنگ افسانه‌های ایرانی و بازآفرینی شخصیت‌های آنها [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 143-182]

  • خسروشاهی، مهدی ارائۀ الگوی روزنامه‌نگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]

  • خلجی، سپهر شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

  • خلیلی، زهرا ارائۀ چارچوب سیاست‌گذاری کسب‌وکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]

  • خمسه، مهناز نقش شبکه‌های اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]

  • خواجه ئیان، داتیس ارائۀ چارچوب سیاست‌گذاری کسب‌وکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]

  • خوش بیان، ابوذر گونه‌شناسی برنامه های غیرداستانی تلویزیون [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 165-210]

  • خیر آبادی، رضا تحلیل زبان‌شناختی شیوه ترغیب زبانی مخاطبان در برنامه‌های مشارکتی کنکورمحور شبکه‌های سیما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 107-122]

د

  • دادگران، سید محمد کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 90-67]

  • دارابی، علی رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]

  • دهزاد، امیرحسین تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانه‌ای در مدارس ایران از منظر سیاست‌گذاران، مجریان سواد رسانه‌ای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 66-37]

ر

  • رادمنش، بهاره ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]

  • رازقی مله، هادی رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]

  • راهبریان یزدی، محمد تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]

  • راود راد، اعظم بصری‌شدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]

  • رحیمی، اختر هنجاریابی پرسشنامه‌ی‌ طفره‌روی مجازی (CLQ) در میان کارکنان دانشگاهی [(مقالات آماده انتشار)]

  • رحیمی راد، زهره شبکه‌های اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]

  • رزمجو، علی اکبر چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • رزمجو، علی اکبر عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

  • رسولی، محمد رضا افزایش آگاهی زیست محیطی مخاطبان از طریق رسانه با تأکید بر تلویزیون (نمونه مورد مطالعه: شهروندان تهرانی) [(مقالات آماده انتشار)]

  • رسولی، محمدرضا تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

  • رضائی، بهمن واکاوی شیوه‌های به‌‌کارگیری صفحه‌‌نمایش دوم در تولید برنامه‌های ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 36-5]

  • رهنما، فاطمه سالمندان و رسانه‌های اجتماعی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [(مقالات آماده انتشار)]

  • روحانی، سیدعلی تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به ‌عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]

  • روشندل اربطانی، طاهر تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]

  • روشندل اربطانی، طاهر طراحی استراتژی‌های اثربخش برای حضور روابط عمومی نظام بانکی در رسانه‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 118-93]

ز

  • زابلی زاده، اردشیر نقش گوینده خبر ارتباط‌گر در جذب مخاطب و افزایش اثربخشی خبرتلویزیونی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 35-64]

  • زرکلام، ستار اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعمل‌های اتحادیۀ ‌اروپا [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 138-115]

  • زرگر خرازی اصفهانی، احسان نقش مشاهده فیلم های رستگاری بخش و مشاوره ساخت زندگی بر سلامت روان بزرگسالان ایرانی [(مقالات آماده انتشار)]

  • زمانی، سیمین نشانه‌شناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]

س

  • ساعی، محمدحسین تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]

  • ساعی، منصور تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانه‌ای در مدارس ایران از منظر سیاست‌گذاران، مجریان سواد رسانه‌ای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 66-37]

  • سالمی، آزاده مؤلفه‌های هویت برند صدا و سیما [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 32-5]

  • سالمی، آزاده استفادۀ کاربران از رسانه‌های اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانه‌ای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]

  • سامانی، مرتضی مسائل و مشکلات تولید برنامه‌های مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیب‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]

  • سام بند، میثم نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]

  • سربخش، رئوف ظرفیت‌های بیانی گرافیک متحرک در پیام‌های بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]

  • سربخش، رئوف نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • سربخش، رضا ظرفیت‌های بیانی گرافیک متحرک در پیام‌های بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]

  • سربخش، رضا نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • سعادت سیرت، ناهید شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]

  • سعدآبادی، علی اصغر شبکه‌های اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]

  • سعدی پور، اسماعیل تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]

  • سعیدیان، فاطمه ظرفیت‌سنجی ژانر تراژدی برای نمایشی‌کردن روایت عاشورا به منظور نگارش فیلمنامه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 11-32]

  • سفلایی، مسعود نگاهی تاریخی و تحلیلی به مقوله نور و رنگ بمنظور شخصیت پردازی در سینما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]

  • سلطانپناه، حسن تحلیل نقش الحان و نغمه‌های موسیقی در تغییر مفهومی آیات قران کریم [(مقالات آماده انتشار)]

  • سلطانی فر، محمد بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

  • سلیم، حجت ارتباطات اقناعی مبتنی بر شناخت چندبعدی مخاطب [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 67-92]

  • سماک نژاد، نگار تأثیر جاذبۀ نوستالژیک تبلیغات بر نگرش و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: تبلیغات شرکت مینو) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 176-145]

  • سهیلی، بهزاد تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

  • سیف علی، سمیرا رویکردهای مسلط نظری در مطالعات دین و رسانه‌های جدید [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]

ش

  • شاکری داریانی، الهه واکاوی شیوه‌های به‌‌کارگیری صفحه‌‌نمایش دوم در تولید برنامه‌های ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 36-5]

  • شاکری نژاد، محسن رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]

  • شالچی، وحید بازنمایی سوژه زن مطلقه در سینمای دهه 90 ‌ایران؛ (نشانه‌شناسی فیلم‌های «اینجا بدون من»، «ناهید» و «رگ خواب») [(مقالات آماده انتشار)]

  • شاه منصوری، بیتا تلویزیون و ارتباطات سلامت: بازنمایی ایدز در سریال‌های پزشکی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 64-33]

  • شرف الدین، سیدحسین شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]

  • شریف خانی، محمد تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

  • شریف خدایی، مجید مطالعه‌ ویژگی‌های عنصر مکان در نمایش‌های رادیویی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]

  • شریف خدایی، مجید بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

  • شریف خدایی، مجید مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانه‌ای (مطالعۀ موردی: نمایشنامه‌های رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]

  • شریفی، سید مهدی ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]

  • شریفی، سید مهدی ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صدا‌وسیما [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 39-11]

  • شریفی، سید مهدی سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]

  • شریفی، سیدمهدی ارتباطات اقناعی مبتنی بر شناخت چندبعدی مخاطب [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 67-92]

  • شمس، مرتضی نقش گوینده خبر ارتباط‌گر در جذب مخاطب و افزایش اثربخشی خبرتلویزیونی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 35-64]

  • شمسایی نیا، رامین گونه‌شناسی برنامه های غیرداستانی تلویزیون [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 165-210]

  • شیرمحمدی، یزدان طراحی مدل تبلیغات ویروسی رسانه‌ای با تأکید بر پلتفرم واقعیت افزوده در عصر کرونا [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 144-119]

ص

  • صادقی، جواد نقش شبکه‌های اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]

  • صادقی پور، محمد صادق فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]

  • صالحی صدقیانی، جمشید نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]

  • صبوری، حبیب کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 90-67]

  • صبوری خسروشاهی، حبیب استفادۀ کاربران از رسانه‌های اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانه‌ای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]

  • صفاری، مرجان تحلیل شایستگی‌های نویسندگان ورزشی [(مقالات آماده انتشار)]

  • صفورا، محمدعلی تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 87-106]

  • صفورا، محمدعلی تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 101-118]

  • صفوی زاده، زهره روابط بینامتنی در برخی آثار داریوش مهرجویی [(مقالات آماده انتشار)]

  • صلواتیان، سیاوش چابکی در سازمان‌های رسانه‌ای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]

  • صلواتیان، سیاوش مفهوم‌پردازی «عدالت رسانه‌ای» از دیدگاه کارشناسان رسانه [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 156-129]

  • صمدی نیا، اکبر ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]

ض

ط

  • طالبیان، حامد آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

  • طاهری، آرین بررسی تطبیقی ویژگی‌های رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]

ع

  • عابدی، محمد رضا نقش مشاهده فیلم های رستگاری بخش و مشاوره ساخت زندگی بر سلامت روان بزرگسالان ایرانی [(مقالات آماده انتشار)]

  • عادل، شهاب الدین ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]

  • عباسی، الهام فراتحلیل تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر رفتار کودکان (مطالعات بازه زمانی 1399 - 1381) [(مقالات آماده انتشار)]

  • عبدی، سیروان تلویزیون و ارتباطات سلامت: بازنمایی ایدز در سریال‌های پزشکی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 64-33]

  • عزیزپور، باقر فیلم مستند به مثابه روش پژوهش بصری [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 119-154]

  • عسگری گندمانی، زهرا تحلیل شایستگی‌های نویسندگان ورزشی [(مقالات آماده انتشار)]

  • عشایری، طاها فراتحلیل تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر رفتار کودکان (مطالعات بازه زمانی 1399 - 1381) [(مقالات آماده انتشار)]

  • عظیما، شیما تأثیر جاذبۀ نوستالژیک تبلیغات بر نگرش و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: تبلیغات شرکت مینو) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 176-145]

  • عقیلی، سید وحید طراحی استراتژی‌های اثربخش برای حضور روابط عمومی نظام بانکی در رسانه‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 118-93]

  • علوی، لیلا سالمندان و رسانه‌های اجتماعی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [(مقالات آماده انتشار)]

  • علی آقایی، محبوبه عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

  • علیدادی، مسعود بررسی تطبیقی ویژگی‌های رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]

  • عنایتی، سعید شناسایی مزیت‌های رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]

غ

  • غفاری، محمد واکاوی عوامل کششی مؤثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 126-91]

  • غنی‌پور، پیام تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به ‌عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]

ف

  • فتحی، ابراهیم چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • فردوسی‌زاده، محمدحسن شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]

  • فرشته حکمت، فرشاد نگاهی تاریخی و تحلیلی به مقوله نور و رنگ بمنظور شخصیت پردازی در سینما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]

  • فرقانی، محمد مهدی شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]

  • فرهادیان، علی رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]

  • فرهنگی، علی اکبر نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]

  • فروغی، سمانه نشانه‌شناسی تصویر کودک در فیلم‌های انیمیشن (مطالعه‌ موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچه‌های ساختمان گل‌ها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]

  • فکوهی، ناصر قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

  • فهیمی سیوکی، محمدرضا مدیریت خبردر استفاده از ظرفیت سلبریتی‌ها برای افزایش اعتماد به اخبار رسانة ملی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 70-41]

  • فهیمی فر، اصغر رویکردهای مسلط نظری در مطالعات دین و رسانه‌های جدید [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]

  • فهیمی فر، اصغر شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]

  • فیاض، محمد سعید تحلیل نقش الحان و نغمه‌های موسیقی در تغییر مفهومی آیات قران کریم [(مقالات آماده انتشار)]

ق

  • قائدامینی هارونی، عباس ارتباط بین خودپنداره و سبک های مصرف از طریق نقش واسطه ای تبلیغات اثر بخش در صنعت مد وپوشاک زنان [(مقالات آماده انتشار)]

  • قائدی، محمدرضا نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]

  • قارونی، عباس جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]

  • قاسمی، حسن تحلیل گفتمان سایت‌های خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]

  • قاسمی، حمید واکاوی شیوه‌های به‌‌کارگیری صفحه‌‌نمایش دوم در تولید برنامه‌های ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 36-5]

  • قاسمی، عاصمه چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]

  • قانعی فرد، محمد سوران ساختارشناسی فیلم مستند توضیحی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 65-88]

  • قربانی رضوان، زهرا بررسی نشانه شناسانه ماهیت زن در سریال سازی غربی براساس نظریه جان فیسک [(مقالات آماده انتشار)]

  • قربانی رضوان، فاطمه بررسی نشانه شناسانه ماهیت زن در سریال سازی غربی براساس نظریه جان فیسک [(مقالات آماده انتشار)]

  • قنبری، سعید ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صدا‌وسیما [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 39-11]

  • قنبری، سعید ‏ ارائۀ الگوی شایستگی مدیران ‌کارآفرین رسانه‌های دولتی ایران [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 91-65]

ک

  • کلابی، امیرمحمد طراحی مدل نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 145-123]

گ

  • گلکار، فائزه ظرفیت‌های روان‌شناختی افسانه‌های ایرانی برای نگارش فیلم‌نامه (مطالعة موردی: افسانه یوشت فریان) [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 127-99]

  • گنجه ای، معصومه ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]

  • گنجی، محمد نشانه‌شناسی تصویر کودک در فیلم‌های انیمیشن (مطالعه‌ موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچه‌های ساختمان گل‌ها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]

ل

  • لبافی، سمیه ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]

  • لبافی، سمیه ارائۀ چارچوب سیاست‌گذاری کسب‌وکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]

  • لطفعلی‌خانی، زینب قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

  • لنگرودی، احمد چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]

م

  • مازندرانی، حبیب الله طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینه‌ای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]

  • متولی امامی، سید رحمت اله تبیین تاثیر پذیری پیام‌های شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 114-93]

  • مجدی زاده، زهرا چیستی و چرایی اخبار جعلی در عصر دیجیتال: فراتحلیل کیفی [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 93-124]

  • مجدی زاده، زهرا بصری‌شدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]

  • مجیدی قهرودی، نسیم بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

  • محسنی تبریزی، علیرضا نقش برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]

  • محمدپور، نسرین بازنمایی سوژه زن مطلقه در سینمای دهه 90 ‌ایران؛ (نشانه‌شناسی فیلم‌های «اینجا بدون من»، «ناهید» و «رگ خواب») [(مقالات آماده انتشار)]

  • محمدزاده، نیما چابکی در سازمان‌های رسانه‌ای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]

  • محمدی زلانی، آزاده چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]

  • مدرسی تهرانی، یحیی بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانه‌شناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]

  • مرتضی زاده، محمد تبیین تاثیر پذیری پیام‌های شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 114-93]

  • مرکبی، سید محمدصادق فیلم مستند به مثابه روش پژوهش بصری [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 119-154]

  • مرکبی، سیدمحمدصادق مسائل و مشکلات تولید برنامه‌های مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیب‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]

  • مرکبی، سیدمحمدصادق واکاوی شیوه‌های به‌‌کارگیری صفحه‌‌نمایش دوم در تولید برنامه‌های ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 36-5]

  • مزیدی شرف‌آبادی، علی محمد طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینه‌ای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]

  • مژدهی فر، مصطفی چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • مصدری، فاطمه بررسی نشانه شناسانه ماهیت زن در سریال سازی غربی براساس نظریه جان فیسک [(مقالات آماده انتشار)]

  • مطیع نصرآبادی، علی تأثیر جاذبۀ نوستالژیک تبلیغات بر نگرش و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: تبلیغات شرکت مینو) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 176-145]

  • معتمدی، حورا استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]

  • مفیدی، ریحانه ‏ ارائۀ الگوی شایستگی مدیران ‌کارآفرین رسانه‌های دولتی ایران [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 91-65]

  • منوچهری، جاسم تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

  • مهدی زاده، سید محمد چهارچوب‌سازی و گفتمان‌سازی رسانه‌ها در پوشش‌ اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]

  • مهدی زاده مقدس، اسری بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

  • مهر آیین، فراز شبکه‌های اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]

  • موسوی، سعیده سادات مطالعه نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در شکل‌دادن به مفهوم هویت ملی در ژاپن در مقایسه‌ای تطبیقی با ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 33-64]

  • موسوی، وحیداله بررسی زیباشناسی و کارکردهای پیوندسازی در گونه (ژانر) «تلویزیون- واقعیت » [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 89-114]

  • موسوی حق شناس، سید میلاد چیستی و چرایی اخبار جعلی در عصر دیجیتال: فراتحلیل کیفی [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 93-124]

  • مولایی، محمد مهدی آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

  • مونسان، ناهید طراحی استراتژی‌های اثربخش برای حضور روابط عمومی نظام بانکی در رسانه‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 118-93]

  • میاح، رحمان ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]

  • میراحمدی، منیرالسادات طراحی مدل تبلیغات ویروسی رسانه‌ای با تأکید بر پلتفرم واقعیت افزوده در عصر کرونا [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 144-119]

  • میرزاپور، حسین ظرفیت‌های بیانی گرافیک متحرک در پیام‌های بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]

  • میرزاپور، حسین نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • میرزاخانیان، آنی تحلیل گفتمان سایت‌های خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]

  • میرزاکوچک خوشنویس، احمد استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]

  • میرزایی، احمد الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]

  • میرزایی، خلیل نقش برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]

  • میرزمانی، اعظم شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]

  • میرهاشمی، سید محمد حسین بررسی تطبیقی الگوهای درآمدزایی در رسانه‌های خدمات عمومی جهان (سی‌بی‌سی کانادا، آ.اِر.د آلمان و ان‌اچ‌کِی ژاپن) [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 171-139]

  • میری، سمیه رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]

ن

  • نادری گرنا، مژده مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانه‌ای (مطالعۀ موردی: نمایشنامه‌های رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]

  • نامدارپور، فهیمه نقش مشاهده فیلم های رستگاری بخش و مشاوره ساخت زندگی بر سلامت روان بزرگسالان ایرانی [(مقالات آماده انتشار)]

  • ندایی، امیرحسن بررسی تأثیر تکنولوژی دیجیتال بر زیبایی‌شناسی بیان در سینما [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

  • نصراللهی، اکبر تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]

  • نصراللهی، اکبر تلویزیون و ارتباطات سلامت: بازنمایی ایدز در سریال‌های پزشکی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 64-33]

  • نصراللهی کاسمانی، اکبر تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

  • نصراللهی کاسمانی، اکبر افزایش آگاهی زیست محیطی مخاطبان از طریق رسانه با تأکید بر تلویزیون (نمونه مورد مطالعه: شهروندان تهرانی) [(مقالات آماده انتشار)]

  • نظری، کاظم تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]

  • نعمتی انارکی، داود تحلیل جامعه شناختی بازنمایی سبک زندگی اسلامی ایرانی خانواده در سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]

  • نقاش زاده، مسعود ظرفیت‌سنجی ژانر تراژدی برای نمایشی‌کردن روایت عاشورا به منظور نگارش فیلمنامه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 11-32]

  • نقیب السادات، سیدرضا نقش شبکه‌های اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]

  • نوبخت، محسن تحلیل انتقادی‎ـ ساختاری مقالات حوزۀ تحلیل گفتمان انتقادی در زبان فارسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 166-127]

  • نوری، جواد چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]

  • نوری ممرآبادی، علی الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]

  • نیازی، محسن رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]

  • نیرومند، لیلا تحلیل گفتمان سایت‌های خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]

  • نیکخواه قمصری، نرگس نشانه‌شناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]

  • نیکخواه قمصری، نرگس نشانه‌شناسی تصویر کودک در فیلم‌های انیمیشن (مطالعه‌ موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچه‌های ساختمان گل‌ها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]

ه

  • هاشمی، شهناز بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

  • هاشمی، شهناز استفادۀ کاربران از رسانه‌های اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانه‌ای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]

  • هدایت پور، پریا تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

  • همایونی مقدم، فاطمه افزایش آگاهی زیست محیطی مخاطبان از طریق رسانه با تأکید بر تلویزیون (نمونه مورد مطالعه: شهروندان تهرانی) [(مقالات آماده انتشار)]

  • همتی تجرق، رضا تحلیل جامعه شناختی بازنمایی سبک زندگی اسلامی ایرانی خانواده در سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]

  • همراز، ویدا استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]

  • هوشیار، مهدی چهارچوب‌سازی و گفتمان‌سازی رسانه‌ها در پوشش‌ اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]

ی

  • یعقوبی، میثم مفهوم‌پردازی «عدالت رسانه‌ای» از دیدگاه کارشناسان رسانه [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 156-129]