آ
-
آذرنیا، فرشاد
جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]
-
آریانی قیزقاپان، ابراهیم
هنجاریابی پرسشنامهی طفرهروی مجازی (CLQ) در میان کارکنان دانشگاهی [(مقالات آماده انتشار)]
-
آزادی، محمدحسین
تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
-
آزادی، محمدحسین
بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانههای جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]
-
آزادی، محمدصادق
بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانههای جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]
-
آفرین، فریده
شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]
-
آقاگل زاده، فردوس
ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
ا
-
ابراهیم زاده، رضا
ارائۀ الگوی روزنامهنگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]
-
ابراهیم زاده دستجردی، رضا
ارتباط بین خودپنداره و سبک های مصرف از طریق نقش واسطه ای تبلیغات اثر بخش در صنعت مد وپوشاک زنان [(مقالات آماده انتشار)]
-
ابراهیم زاده دستجردی، رضا
فرهنگ و شهرت: چالشهای تغییرات فرهنگی از طریق شهرت در فضای مجازی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 212-183]
-
ابراهیمی تبار، مسلم
واکاوی عوامل کششی مؤثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 126-91]
-
احراری، ابراهیم
بنیانهای انسانشناسیِ نظریهپردازی ارتباطی و سیاستگذاری رسانهای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]
-
احسانی، محمد
تحلیل شایستگیهای نویسندگان ورزشی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 188-165]
-
احمدی، علی
خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانهها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانههای اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]
-
اخگری، محمد
بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]
-
اخگری، محمد
مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانهای (مطالعۀ موردی: نمایشنامههای رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]
-
اسدزاده شهیر، حسن
تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]
-
اسدی، علی
نقش برنامههای سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]
-
اسفندیاری، شهاب
جریانهای «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]
-
اسماعیلی، رضا
شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]
-
اسمعیلی، معصومه
نقش شبکه های اجتماعی در شکلگیری هویت فرهنگی جوانان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 62-29]
-
اعتماد، سیده مریم
اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعملهای اتحادیۀ اروپا [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 138-115]
-
افخمی، حسینعلی
بررسی وآسیب شناسی وضعیت ارتباطی وتعاملی روابط عمومی ها و رسانه ها [(مقالات آماده انتشار)]
-
افراشی، آزیتا
بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانهشناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]
-
افشانی، علیرضا
طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینهای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]
-
افقهی، اسماعیل
شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]
-
افقهی، اسماعیل
بررسی سیاستگذاری مصرف بازیهای دیجیتالی در ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
اقدامی، رابعه
مطالعه ویژگیهای عنصر مکان در نمایشهای رادیویی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]
-
البرزی دعوتی، هادی
تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
-
البرزی دعوتی، هادی
چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]
-
البرزی دعوتی، هادی
بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانههای جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]
-
الستی، احمد
قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]
-
الوندی، علیرضا
تحلیل محتوای نظرات کارشناسان در زمینۀ پوشش اخبار بحران در صداوسیما (سالهای 1390 تا 1399 ) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 164-141]
-
امیر مظاهری، امیر مسعود
افزایش آگاهی زیست محیطی مخاطبان از طریق رسانه با تأکید بر تلویزیون (نمونه مورد مطالعه: شهروندان تهرانی) [(مقالات آماده انتشار)]
-
امیری، جهاندار
شناسایی مزیتهای رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]
-
امیری، جهاندار
عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]
-
امیریان، مهدیه
چالشها و فرصتهای آموزش مجازی به کودکان در مدارس از منظر ارتباطات (مطالعۀ موردی: نرمافزار شاد) [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 90-63]
-
امین ناجی، محمد هادی
تحلیل نقش الحان و نغمههای موسیقی در تغییر مفهومی آیات قران کریم [(مقالات آماده انتشار)]
-
اویسی، سعیده
بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانهشناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]
ب
-
بابایی، توحید
رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]
-
باصری، علی
نقش شبکه های اجتماعی در شکلگیری هویت فرهنگی جوانان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 62-29]
-
بخشی، مهدیه
کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]
-
بذرپاش، مهرداد
شناسایی مزیتهای رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]
-
براتچیان، طاهر
بررسی مقایسهای علل گرایش به شبکههای اجتماعی یا ماهوارهای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]
-
براتی، طیبه
الگوی مطلوب تولید و پخش آگهیهای بازرگانی در شبکههای رادیویی مراکز استانها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]
-
برزویی، محمدرضا
توئیپلماسی تطبیقی جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحدۀ آمریکا؛ (مطالعۀ موردی: شهادت سردار قاسم سلیمانی) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 42-5]
-
بشیر، حسن
بازنمایی خلقیات سیاحمنظری ایرانیان در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 72-43]
-
بشیر، حسن
حقوق شهروندی، گفتمان عمومی و رسانه ها [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
-
بصیریان جهرمی، حسین
نشانهشناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]
-
بصیریان جهرمی، حسین
تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانهای در مدارس ایران از منظر سیاستگذاران، مجریان سواد رسانهای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]
-
بنی هاشمی، سید محسن
تحلیل جامعهشناختی بازنمایی سبک زندگی اسلامی- ایرانی خانواده در سیمای جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 132-99]
-
بهار، مهری
تحلیل محتوای کیفی بازنمایی مفهوم فقر و امور خیریه در تبلیغات تلویزیونی صداوسیما (مطالعۀ موردی: تبلیغات کمیتۀ امداد امام خمینی(ره)) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 194-165]
-
بهفر، مریم
تدوین تشبیهی و برخی از نمونههای مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 197-167]
پ
-
پاک دل، حمیدرضا
تبیین چالشهای سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]
-
پورامینی، زهرا
الزامات، موانع و راهکارهای بومی جهش تولید و نقش رسانۀ استانی در تحقق آن [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 102-73]
-
پورخالقی چترودی، مه دخت
تدوین تشبیهی و برخی از نمونههای مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 197-167]
-
پور قاسمی، شهرزاد
ارتباط بین خودپنداره و سبک های مصرف از طریق نقش واسطه ای تبلیغات اثر بخش در صنعت مد وپوشاک زنان [(مقالات آماده انتشار)]
-
پور قاسمی، فیروزه
ارتباط بین خودپنداره و سبک های مصرف از طریق نقش واسطه ای تبلیغات اثر بخش در صنعت مد وپوشاک زنان [(مقالات آماده انتشار)]
ت
-
تاجیک اسماعیلی، سمیه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی روزنامهنگاری علم در عصر رسانههای نوین [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 164-135]
-
تربتی، سروناز
کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]
-
ترکمان رحمانی، محمد حسین
ارائۀ الگوی شایستگی مدیران کارآفرین رسانههای دولتی ایران [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 91-65]
-
تقی آبادی، مسعود
بازنمایی سوژه زن مطلقه در سینمای دهه 90 ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
تقی پور، فائزه
ارائۀ الگوی روزنامهنگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]
-
تقیپور، فائزه
شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]
-
تمدن، امیررضا
توئیپلماسی تطبیقی جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحدۀ آمریکا؛ (مطالعۀ موردی: شهادت سردار قاسم سلیمانی) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 42-5]
ج
-
جامی پور، مونا
ارائۀ چهارچوب ارزیابی کیفیت محتوای کاربرساخته در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 182-133]
-
جاوید، هوشنگ
ظرفیتسنجیِ موسیقی قومی کردی، به منظور ترویج فرهنگ کار و فعالیت در برنامههای رادیویی [(مقالات آماده انتشار)]
-
جعفری، پژمان
تأثیر جاذبۀ نوستالژیک تبلیغات بر نگرش و رفتار خرید مصرفکننده (مورد مطالعه: تبلیغات شرکت مینو) [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 176-145]
-
جعفری، سید محمد باقر
ارائۀ چهارچوب ارزیابی کیفیت محتوای کاربرساخته در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 182-133]
-
جعفری، علی
بررسی مقایسهای علل گرایش به شبکههای اجتماعی یا ماهوارهای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]
-
جعفری، علی
کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]
-
جعفریانی، حسن
گونهشناسی پیامهای پربینندۀ اینستاگرام با موضوع کرونا [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 155-177]
-
جلالی، سید مهدی
طراحی مدل تبلیغات ویروسی رسانهای با تأکید بر پلتفرم واقعیت افزوده در عصر کرونا [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 144-119]
-
جلالی، مریم
ظرفیتهای روانشناختی افسانههای ایرانی برای نگارش فیلمنامه (مطالعة موردی: افسانه یوشت فریان) [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 127-99]
-
جلالی، مریم
بازی رومیزی «دیوان»؛ رسانهای برای انتقال فرهنگ افسانههای ایرانی و بازآفرینی شخصیتهای آنها [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 143-182]
-
جمعه، مریم
جریانهای «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]
-
جهانبازی، رضا
توئیپلماسی تطبیقی جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحدۀ آمریکا؛ (مطالعۀ موردی: شهادت سردار قاسم سلیمانی) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 42-5]
-
جهان پرور، طاهره
تأثیر بازیهای رایانهای بر رفتار کودکان (فراتحلیل پژوهشهای بازۀ زمانی 1381- 1399) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 70-33]
-
جهانشاهی، امید
آیندهپژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]
-
جهانشاهی، امید
مؤلفههای هویت برند صدا و سیما [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 32-5]
ح
-
حجاری، منصوره
بصریشدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]
-
حدادی، مهدی
حفاظت ازکودکان دربرابر برنامه های رادیو-تلویزیونی از منظر حقوق بینالملل و حقوق داخلی [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
-
حسنایی، محمدرضا
مطالعه نقش داستانهای مصور و انیمیشن در شکلدادن به مفهوم هویت ملی در ژاپن در مقایسهای تطبیقی با ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 33-64]
-
حسنیان، ابوالفضل
جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]
-
حسینی، سید بشیر
بررسی تطبیقی ویژگیهای رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلمهای «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]
-
حسینی، سید علی
نقش گردشگری القایی فیلم در ایجاد انگیزه سفر [(مقالات آماده انتشار)]
-
حسینی، سیدعماد
پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]
-
حسینی، فاطمه
بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانههای جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]
-
حسینی مدرس، سیده محیا
بررسی تطبیقی تعارض میان آزادی رسانهها و حقوق مجرمین [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
-
حمیدی زاده، علی
شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]
-
حیدرخانی، مسعود
شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]
-
حیدری، متین
تحلیل ارتباطی رسانه اجتماعی بازی «توییچ» مبتنی بر رهیافت نظری همگرایی ارتباطی جامع مجازی [(مقالات آماده انتشار)]
خ
-
خاشعی، رضا
سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 57-88]
-
خانلری، رضا
بررسی تأثیر تکنولوژی دیجیتال بر زیباییشناسی بیان در سینما [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]
-
خانیکی، هادی
استفادۀ کاربران از رسانههای اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانهای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]
-
خانیکی، هادی
تلویزیون و ارتباطات سلامت: بازنمایی ایدز در سریالهای پزشکی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 64-33]
-
خجسته، حسن
مطالعه ویژگیهای عنصر مکان در نمایشهای رادیویی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]
-
خجسته باقرزاده، حسن
تحلیل محتوای نظرات کارشناسان در زمینۀ پوشش اخبار بحران در صداوسیما (سالهای 1390 تا 1399 ) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 164-141]
-
خجسته باقرزاده، حسن
ظرفیتسنجیِ موسیقی قومی کردی، به منظور ترویج فرهنگ کار و فعالیت در برنامههای رادیویی [(مقالات آماده انتشار)]
-
خدابخش، منا
تحلیل روابط بینامتنی در برخی از آثار داریوش مهرجویی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 32-5]
-
خدابنده بایگی، ایمان
سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]
-
خرازی محمدوندی آذر، زهرا
بنیانهای انسانشناسیِ نظریهپردازی ارتباطی و سیاستگذاری رسانهای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]
-
خراسانی زاده، محمد
بازی رومیزی «دیوان»؛ رسانهای برای انتقال فرهنگ افسانههای ایرانی و بازآفرینی شخصیتهای آنها [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 143-182]
-
خسروشاهی، مهدی
ارائۀ الگوی روزنامهنگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]
-
خلجی، سپهر
شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]
-
خلیلی، زهرا
ارائۀ چارچوب سیاستگذاری کسبوکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]
-
خمسه، مهناز
نقش شبکههای اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]
-
خواجه ئیان، داتیس
ارائۀ چارچوب سیاستگذاری کسبوکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]
-
خوش بیان، ابوذر
گونهشناسی برنامه های غیرداستانی تلویزیون [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 165-210]
-
خیر آبادی، رضا
تحلیل زبانشناختی شیوه ترغیب زبانی مخاطبان در برنامههای مشارکتی کنکورمحور شبکههای سیما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 107-122]
د
-
دادگران، سید محمد
کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]
-
دادگران، محمد
بررسی وآسیب شناسی وضعیت ارتباطی وتعاملی روابط عمومی ها و رسانه ها [(مقالات آماده انتشار)]
-
دارابی، علی
رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]
-
دهزاد، امیرحسین
تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانهای در مدارس ایران از منظر سیاستگذاران، مجریان سواد رسانهای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]
ذ
-
ذاکری، علی
تحلیل آیندهپژوهانه ازنقش محوری رسانه در شکلگیری سبک زندگی نسل آلفا [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 140-103]
ر
-
رادفر، مجید
نقش شبکه های اجتماعی در شکلگیری هویت فرهنگی جوانان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 62-29]
-
رادمنش، بهاره
ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
-
رازقی مله، هادی
رتبهبندی شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]
-
راهبریان یزدی، محمد
تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]
-
راود راد، اعظم
بصریشدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]
-
رحمان زاده، سید علی
تحلیل محتوای نظرات کارشناسان در زمینۀ پوشش اخبار بحران در صداوسیما (سالهای 1390 تا 1399 ) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 164-141]
-
رحیمی، اختر
هنجاریابی پرسشنامهی طفرهروی مجازی (CLQ) در میان کارکنان دانشگاهی [(مقالات آماده انتشار)]
-
رحیمی راد، زهره
شبکههای اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]
-
رزمجو، علی اکبر
چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]
-
رزمجو، علی اکبر
عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]
-
رستگارخالد، امیر
شناسایی و رتبهبندی رابطۀ اینترنت و ماهواره بر کنشهای اجتماعی نسبت به حجاب (به روش تاپسیس و آﻧﺘﺮوپیشانون) [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 28-5]
-
رسولی، محمد رضا
افزایش آگاهی زیست محیطی مخاطبان از طریق رسانه با تأکید بر تلویزیون (نمونه مورد مطالعه: شهروندان تهرانی) [(مقالات آماده انتشار)]
-
رسولی، محمدرضا
تبیین چالشهای سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]
-
رشیدی راد، محمود
ارائۀ چهارچوب ارزیابی کیفیت محتوای کاربرساخته در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 182-133]
-
رضائی، بهمن
واکاوی شیوههای بهکارگیری صفحهنمایش دوم در تولید برنامههای ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]
-
رضائی، سید علیرضا
بررسی تطبیقی تعارض میان آزادی رسانهها و حقوق مجرمین [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
-
روحانی، سیدعلی
تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]
-
روشندل اربطانی، طاهر
تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]
-
روشندل اربطانی، طاهر
طراحی استراتژیهای اثربخش برای حضور روابط عمومی نظام بانکی در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 118-93]
ز
-
زابلی زاده، اردشیر
نقش گوینده خبر ارتباطگر در جذب مخاطب و افزایش اثربخشی خبرتلویزیونی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 35-64]
-
زرکلام، ستار
اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعملهای اتحادیۀ اروپا [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 138-115]
-
زرگر خرازی اصفهانی، احسان
نقش مشاهدۀ فیلمهای رستگاریبخش و مشاورۀ ساخت زندگی بر سلامت روان بزرگسالان ایرانی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 98-71]
-
زمانی، سید قاسم
حفاظت ازکودکان دربرابر برنامه های رادیو-تلویزیونی از منظر حقوق بینالملل و حقوق داخلی [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
-
زمانی، سیمین
نشانهشناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]
س
-
ساعی، محمدحسین
تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
-
ساعی، محمدحسین
مطالعۀ تطبیقی اسناد، قوانین و مقررات مرتبط با حضور کودک در فضای مجازی در ایران، اتحادیۀ اروپا و ایالاتمتحدۀ آمریکا [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 134-91]
-
ساعی، منصور
تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانهای در مدارس ایران از منظر سیاستگذاران، مجریان سواد رسانهای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]
-
سالمی، آزاده
مؤلفههای هویت برند صدا و سیما [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 32-5]
-
سالمی، آزاده
استفادۀ کاربران از رسانههای اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانهای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]
-
سامانی، مرتضی
مسائل و مشکلات تولید برنامههای مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیبها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]
-
سام بند، میثم
نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]
-
سپهری، محمدباقر
الزامات، موانع و راهکارهای بومی جهش تولید و نقش رسانۀ استانی در تحقق آن [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 102-73]
-
سربخش، رئوف
ظرفیتهای بیانی گرافیک متحرک در پیامهای بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]
-
سربخش، رئوف
نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیینهای نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]
-
سربخش، رضا
ظرفیتهای بیانی گرافیک متحرک در پیامهای بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]
-
سربخش، رضا
نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیینهای نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]
-
سعادت سیرت، ناهید
شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]
-
سعدآبادی، علی اصغر
شبکههای اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]
-
سعدی پور، اسماعیل
تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]
-
سعیدیان، فاطمه
ظرفیتسنجی ژانر تراژدی برای نمایشیکردن روایت عاشورا به منظور نگارش فیلمنامه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 11-32]
-
سفلایی، مسعود
نگاهی تاریخی و تحلیلی به مقوله نور و رنگ بمنظور شخصیت پردازی در سینما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
-
سلطانپناه، حسن
تحلیل نقش الحان و نغمههای موسیقی در تغییر مفهومی آیات قران کریم [(مقالات آماده انتشار)]
-
سلطانی فر، محمد
بررسی مقایسهای علل گرایش به شبکههای اجتماعی یا ماهوارهای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]
-
سلطانی فر، محمد
چالشها و فرصتهای آموزش مجازی به کودکان در مدارس از منظر ارتباطات (مطالعۀ موردی: نرمافزار شاد) [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 90-63]
-
سلیم، حجت
ارتباطات اقناعی مبتنی بر شناخت چندبعدی مخاطب [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 67-92]
-
سماک نژاد، نگار
تأثیر جاذبۀ نوستالژیک تبلیغات بر نگرش و رفتار خرید مصرفکننده (مورد مطالعه: تبلیغات شرکت مینو) [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 176-145]
-
سهیلی، بهزاد
تأثیر بازاریابی فیسبوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]
-
سیدزاده، زهراالسادات
ظرفیتسنجیِ موسیقی قومی کردی، به منظور ترویج فرهنگ کار و فعالیت در برنامههای رادیویی [(مقالات آماده انتشار)]
-
سید محسنی، سیدشهاب
بررسی وآسیب شناسی وضعیت ارتباطی وتعاملی روابط عمومی ها و رسانه ها [(مقالات آماده انتشار)]
-
سیف علی، سمیرا
رویکردهای مسلط نظری در مطالعات دین و رسانههای جدید [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]
ش
-
شاکری داریانی، الهه
واکاوی شیوههای بهکارگیری صفحهنمایش دوم در تولید برنامههای ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]
-
شاکری نژاد، محسن
رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]
-
شالچی، وحید
بازنمایی سوژه زن مطلقه در سینمای دهه 90 ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
شاه منصوری، بیتا
تلویزیون و ارتباطات سلامت: بازنمایی ایدز در سریالهای پزشکی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 64-33]
-
شاهنوشی، مجتبی
فرهنگ و شهرت: چالشهای تغییرات فرهنگی از طریق شهرت در فضای مجازی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 212-183]
-
شرف الدین، سیدحسین
شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]
-
شریف خانی، محمد
تبیین چالشهای سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]
-
شریف خدایی، مجید
مطالعه ویژگیهای عنصر مکان در نمایشهای رادیویی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]
-
شریف خدایی، مجید
بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]
-
شریف خدایی، مجید
مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانهای (مطالعۀ موردی: نمایشنامههای رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]
-
شریفی، سعید
فرهنگ و شهرت: چالشهای تغییرات فرهنگی از طریق شهرت در فضای مجازی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 212-183]
-
شریفی، سید مهدی
ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
-
شریفی، سید مهدی
ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صداوسیما [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 39-11]
-
شریفی، سید مهدی
سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]
-
شریفی، سیدمهدی
ارتباطات اقناعی مبتنی بر شناخت چندبعدی مخاطب [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 67-92]
-
شمس، مرتضی
نقش گوینده خبر ارتباطگر در جذب مخاطب و افزایش اثربخشی خبرتلویزیونی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 35-64]
-
شمسایی نیا، رامین
گونهشناسی برنامه های غیرداستانی تلویزیون [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 165-210]
-
شیرمحمدی، یزدان
طراحی مدل تبلیغات ویروسی رسانهای با تأکید بر پلتفرم واقعیت افزوده در عصر کرونا [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 144-119]
ص
-
صادقی، جواد
نقش شبکههای اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]
-
صادقی، محسن
نارسایی های رسیدگی قضایی به دعاوی نقض حق مخاطب در فضای مجازی در ایران: مطالعه تطبیقی [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
-
صادقی پور، محمد صادق
فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]
-
صالحی صدقیانی، جمشید
نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]
-
صبوری، حبیب
کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]
-
صبوریان، محسن
بازنمایی خلقیات سیاحمنظری ایرانیان در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 72-43]
-
صبوری خسروشاهی، حبیب
استفادۀ کاربران از رسانههای اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانهای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]
-
صفاری، مرجان
تحلیل شایستگیهای نویسندگان ورزشی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 188-165]
-
صفورا، محمدعلی
تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 87-106]
-
صفورا، محمدعلی
تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 101-118]
-
صفوی، بهاره
طراحی و اعتبارسنجی الگوی روزنامهنگاری علم در عصر رسانههای نوین [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 164-135]
-
صفوی زاده، زهره
تحلیل روابط بینامتنی در برخی از آثار داریوش مهرجویی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 32-5]
-
صلواتیان، سیاوش
چابکی در سازمانهای رسانهای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]
-
صلواتیان، سیاوش
مفهومپردازی «عدالت رسانهای» از دیدگاه کارشناسان رسانه [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 156-129]
-
صمدی نیا، اکبر
ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
ض
-
ضابطی جهرمی، احمد
یادداشت سردبیر [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 11-12]
-
ضابطی جهرمی، احمد
ساختارشناسی فیلم مستند توضیحی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 65-88]
-
ضابطی جهرمی، احمد
تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]
-
ضابطی جهرمی، احمد
تدوین تشبیهی و برخی از نمونههای مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 197-167]
ط
-
طالبیان، حامد
آیندهپژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]
-
طالقانی اصفهانی، محمد علی
فرهنگ و شهرت: چالشهای تغییرات فرهنگی از طریق شهرت در فضای مجازی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 212-183]
-
طاهری، آرین
بررسی تطبیقی ویژگیهای رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلمهای «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]
-
طاهری، غزاله
ارائۀ چهارچوب ارزیابی کیفیت محتوای کاربرساخته در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 182-133]
-
طاهری دمنه، محسن
تحلیل آیندهپژوهانه ازنقش محوری رسانه در شکلگیری سبک زندگی نسل آلفا [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 140-103]
ع
-
عابدی، حامد
مطالعۀ تطبیقی اسناد، قوانین و مقررات مرتبط با حضور کودک در فضای مجازی در ایران، اتحادیۀ اروپا و ایالاتمتحدۀ آمریکا [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 134-91]
-
عابدی، محمد رضا
نقش مشاهدۀ فیلمهای رستگاریبخش و مشاورۀ ساخت زندگی بر سلامت روان بزرگسالان ایرانی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 98-71]
-
عابدینی، حسن
تحلیل محتوای نظرات کارشناسان در زمینۀ پوشش اخبار بحران در صداوسیما (سالهای 1390 تا 1399 ) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 164-141]
-
عادل، شهاب الدین
ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]
-
عباسی، الهام
تأثیر بازیهای رایانهای بر رفتار کودکان (فراتحلیل پژوهشهای بازۀ زمانی 1381- 1399) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 70-33]
-
عبداللهی نسب، سجاد
بازنمایی خلقیات سیاحمنظری ایرانیان در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 72-43]
-
عبدی، سیروان
تلویزیون و ارتباطات سلامت: بازنمایی ایدز در سریالهای پزشکی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 64-33]
-
عرب نجفی، سید حسین
حفاظت ازکودکان دربرابر برنامه های رادیو-تلویزیونی از منظر حقوق بینالملل و حقوق داخلی [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
-
عزیزپور، باقر
فیلم مستند به مثابه روش پژوهش بصری [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 119-154]
-
عسگری گندمانی، زهرا
تحلیل شایستگیهای نویسندگان ورزشی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 188-165]
-
عشایری، طاها
تأثیر بازیهای رایانهای بر رفتار کودکان (فراتحلیل پژوهشهای بازۀ زمانی 1381- 1399) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 70-33]
-
عظیما، شیما
تأثیر جاذبۀ نوستالژیک تبلیغات بر نگرش و رفتار خرید مصرفکننده (مورد مطالعه: تبلیغات شرکت مینو) [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 176-145]
-
عظیمی، حسین
ارائهی الگوی توسعه منابع انسانی در بخش خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر عوامل کلیدی موفقیت [(مقالات آماده انتشار)]
-
عقیقی، محمد
شناسایی و رتبهبندی رابطۀ اینترنت و ماهواره بر کنشهای اجتماعی نسبت به حجاب (به روش تاپسیس و آﻧﺘﺮوپیشانون) [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 28-5]
-
عقیلی، سید وحید
طراحی استراتژیهای اثربخش برای حضور روابط عمومی نظام بانکی در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 118-93]
-
عقیلی، سید وحید
تحلیل محتوای نظرات کارشناسان در زمینۀ پوشش اخبار بحران در صداوسیما (سالهای 1390 تا 1399 ) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 164-141]
-
علی آقایی، محبوبه
عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]
-
علیدادی، مسعود
بررسی تطبیقی ویژگیهای رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلمهای «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]
-
عنایتی، سعید
شناسایی مزیتهای رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]
غ
-
غفاری، محمد
واکاوی عوامل کششی مؤثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 126-91]
-
غمامی، سید محمد مهدی
چالشهای قانونگذاری حقوق کاربران در فضای مجازی؛ مطالعه تطبیقی دو تجربه متفاوت [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
-
غنیپور، پیام
تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]
ف
-
فتحی، ابراهیم
چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]
-
فردوسیزاده، محمدحسن
شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]
-
فرشته حکمت، فرشاد
نگاهی تاریخی و تحلیلی به مقوله نور و رنگ بمنظور شخصیت پردازی در سینما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
-
فرقانی، محمد مهدی
شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]
-
فرهادیان، علی
رتبهبندی شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]
-
فرهنگی، علی اکبر
نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]
-
فروغی، سمانه
نشانهشناسی تصویر کودک در فیلمهای انیمیشن (مطالعه موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچههای ساختمان گلها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]
-
فعلی، حمید
چالشهای قانونگذاری حقوق کاربران در فضای مجازی؛ مطالعه تطبیقی دو تجربه متفاوت [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
-
فکوهی، ناصر
قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]
-
فهیمی سیوکی، محمدرضا
مدیریت خبردر استفاده از ظرفیت سلبریتیها برای افزایش اعتماد به اخبار رسانة ملی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 70-41]
-
فهیمی فر، اصغر
رویکردهای مسلط نظری در مطالعات دین و رسانههای جدید [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]
-
فهیمی فر، اصغر
شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]
-
فیاض، محمد سعید
تحلیل نقش الحان و نغمههای موسیقی در تغییر مفهومی آیات قران کریم [(مقالات آماده انتشار)]
ق
-
قائدامینی هارونی، عباس
ارتباط بین خودپنداره و سبک های مصرف از طریق نقش واسطه ای تبلیغات اثر بخش در صنعت مد وپوشاک زنان [(مقالات آماده انتشار)]
-
قائدی، محمدرضا
نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]
-
قارونی، عباس
جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]
-
قاسمی، حسن
تحلیل گفتمان سایتهای خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]
-
قاسمی، حمید
واکاوی شیوههای بهکارگیری صفحهنمایش دوم در تولید برنامههای ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]
-
قاسمی، عاصمه
چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]
-
قانعی فرد، محمد سوران
ساختارشناسی فیلم مستند توضیحی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 65-88]
-
قدیری حاجی آبادی، اکبر
تحلیل آیندهپژوهانه ازنقش محوری رسانه در شکلگیری سبک زندگی نسل آلفا [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 140-103]
-
قدیمی، اکرم
طراحی و اعتبارسنجی الگوی روزنامهنگاری علم در عصر رسانههای نوین [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 164-135]
-
قربانی رضوان، زهرا
بررسی نشانه شناسانه ماهیت زن در سریال سازی غربی براساس نظریه جان فیسک [(مقالات آماده انتشار)]
-
قربانی رضوان، فاطمه
بررسی نشانه شناسانه ماهیت زن در سریال سازی غربی براساس نظریه جان فیسک [(مقالات آماده انتشار)]
-
قنبری، سعید
ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صداوسیما [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 39-11]
-
قنبری، سعید
ارائۀ الگوی شایستگی مدیران کارآفرین رسانههای دولتی ایران [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 91-65]
ک
-
کلابی، امیرمحمد
طراحی مدل نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در سازمانهای رسانهای [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 145-123]
گ
-
گلکار، فائزه
ظرفیتهای روانشناختی افسانههای ایرانی برای نگارش فیلمنامه (مطالعة موردی: افسانه یوشت فریان) [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 127-99]
-
گنجه ای، معصومه
ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]
-
گنجی، محمد
نشانهشناسی تصویر کودک در فیلمهای انیمیشن (مطالعه موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچههای ساختمان گلها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]
-
گیل آبادی، شهرام
مطالعه ویژگی های تئاتر مستند برای طراحی تئاتر تلویزیونی [(مقالات آماده انتشار)]
ل
-
لبافی، سمیه
ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
-
لبافی، سمیه
ارائۀ چارچوب سیاستگذاری کسبوکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]
-
لطفعلیخانی، زینب
قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]
-
لنگرودی، احمد
چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]
م
-
مازندرانی، حبیب الله
طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینهای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]
-
متولی امامی، سید رحمت اله
تبیین تاثیر پذیری پیامهای شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 114-93]
-
مجدی زاده، زهرا
چیستی و چرایی اخبار جعلی در عصر دیجیتال: فراتحلیل کیفی [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 93-124]
-
مجدی زاده، زهرا
بصریشدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]
-
مجیدی قهرودی، نسیم
بنیانهای انسانشناسیِ نظریهپردازی ارتباطی و سیاستگذاری رسانهای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]
-
محسنی تبریزی، علیرضا
نقش برنامههای سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]
-
محمدپور، نسرین
بازنمایی سوژه زن مطلقه در سینمای دهه 90 ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
محمدزاده، نیما
چابکی در سازمانهای رسانهای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]
-
محمدی زلانی، آزاده
چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]
-
مدرسی تهرانی، یحیی
بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانهشناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]
-
مرتضی زاده، محمد
تبیین تاثیر پذیری پیامهای شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 114-93]
-
مرکبی، سید محمدصادق
فیلم مستند به مثابه روش پژوهش بصری [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 119-154]
-
مرکبی، سیدمحمدصادق
مسائل و مشکلات تولید برنامههای مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیبها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]
-
مرکبی، سیدمحمدصادق
واکاوی شیوههای بهکارگیری صفحهنمایش دوم در تولید برنامههای ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]
-
مزیدی شرفآبادی، علی محمد
طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینهای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]
-
مژدهی فر، مصطفی
چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]
-
مشیری لنگرودی، نیما
نقش گردشگری القایی فیلم در ایجاد انگیزه سفر [(مقالات آماده انتشار)]
-
مصدری، فاطمه
بررسی نشانه شناسانه ماهیت زن در سریال سازی غربی براساس نظریه جان فیسک [(مقالات آماده انتشار)]
-
مطیع نصرآبادی، علی
تأثیر جاذبۀ نوستالژیک تبلیغات بر نگرش و رفتار خرید مصرفکننده (مورد مطالعه: تبلیغات شرکت مینو) [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 176-145]
-
مظفری، افسانه
چالشها و فرصتهای آموزش مجازی به کودکان در مدارس از منظر ارتباطات (مطالعۀ موردی: نرمافزار شاد) [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 90-63]
-
معبودی نیشابوری، رضا
بررسی تطبیقی تعارض میان آزادی رسانهها و حقوق مجرمین [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
-
معتمدی، حورا
استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]
-
مفیدی، ریحانه
ارائۀ الگوی شایستگی مدیران کارآفرین رسانههای دولتی ایران [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 91-65]
-
منزوی، ایلیا
ارائهی الگوی توسعه منابع انسانی در بخش خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر عوامل کلیدی موفقیت [(مقالات آماده انتشار)]
-
منوچهری، جاسم
تأثیر بازاریابی فیسبوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]
-
مهدی زاده، سید محمد
چهارچوبسازی و گفتمانسازی رسانهها در پوشش اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]
-
مهدی زاده مقدس، اسری
بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]
-
مهر آیین، فراز
شبکههای اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]
-
موسوی، سعیده سادات
مطالعه نقش داستانهای مصور و انیمیشن در شکلدادن به مفهوم هویت ملی در ژاپن در مقایسهای تطبیقی با ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 33-64]
-
موسوی، وحیداله
بررسی زیباشناسی و کارکردهای پیوندسازی در گونه (ژانر) «تلویزیون- واقعیت » [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 89-114]
-
موسوی حق شناس، سید میلاد
چیستی و چرایی اخبار جعلی در عصر دیجیتال: فراتحلیل کیفی [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 93-124]
-
مولایی، محمد مهدی
آیندهپژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]
-
مومنی، علی
تحلیل محتوای کیفی بازنمایی مفهوم فقر و امور خیریه در تبلیغات تلویزیونی صداوسیما (مطالعۀ موردی: تبلیغات کمیتۀ امداد امام خمینی(ره)) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 194-165]
-
مونسان، ناهید
طراحی استراتژیهای اثربخش برای حضور روابط عمومی نظام بانکی در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 118-93]
-
میاح، رحمان
ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
-
میراحمدی، منیرالسادات
طراحی مدل تبلیغات ویروسی رسانهای با تأکید بر پلتفرم واقعیت افزوده در عصر کرونا [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 144-119]
-
میرزاپور، حسین
ظرفیتهای بیانی گرافیک متحرک در پیامهای بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]
-
میرزاپور، حسین
نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیینهای نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]
-
میرزاخانیان، آنی
تحلیل گفتمان سایتهای خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]
-
میرزاکوچک خوشنویس، احمد
استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]
-
میرزایی، احمد
الگوی مطلوب تولید و پخش آگهیهای بازرگانی در شبکههای رادیویی مراکز استانها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]
-
میرزایی، خلیل
نقش برنامههای سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]
-
میرزمانی، اعظم
شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]
-
میرهاشمی، سید محمد حسین
بررسی تطبیقی الگوهای درآمدزایی در رسانههای خدمات عمومی جهان (سیبیسی کانادا، آ.اِر.د آلمان و اناچکِی ژاپن) [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 171-139]
-
میری، سمیه
رتبهبندی شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]
ن
-
نادری گرنا، مژده
مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانهای (مطالعۀ موردی: نمایشنامههای رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]
-
ناطقی، منادا
مطالعه ویژگی های تئاتر مستند برای طراحی تئاتر تلویزیونی [(مقالات آماده انتشار)]
-
نامدارپور، فهیمه
نقش مشاهدۀ فیلمهای رستگاریبخش و مشاورۀ ساخت زندگی بر سلامت روان بزرگسالان ایرانی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 98-71]
-
ندایی، امیرحسن
بررسی تأثیر تکنولوژی دیجیتال بر زیباییشناسی بیان در سینما [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]
-
نصراللهی، اکبر
تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]
-
نصراللهی، اکبر
تلویزیون و ارتباطات سلامت: بازنمایی ایدز در سریالهای پزشکی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 64-33]
-
نصراللهی، محمد صادق
تحلیل ارتباطی رسانه اجتماعی بازی «توییچ» مبتنی بر رهیافت نظری همگرایی ارتباطی جامع مجازی [(مقالات آماده انتشار)]
-
نصراللهی کاسمانی، اکبر
تبیین چالشهای سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]
-
نصراللهی کاسمانی، اکبر
افزایش آگاهی زیست محیطی مخاطبان از طریق رسانه با تأکید بر تلویزیون (نمونه مورد مطالعه: شهروندان تهرانی) [(مقالات آماده انتشار)]
-
نظری، کاظم
تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]
-
نعمتی انارکی، داود
تحلیل جامعهشناختی بازنمایی سبک زندگی اسلامی- ایرانی خانواده در سیمای جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 132-99]
-
نقاش زاده، مسعود
ظرفیتسنجی ژانر تراژدی برای نمایشیکردن روایت عاشورا به منظور نگارش فیلمنامه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 11-32]
-
نقیب السادات، سیدرضا
نقش شبکههای اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]
-
نقی پور ایوکی، سحر
شناسایی و رتبهبندی رابطۀ اینترنت و ماهواره بر کنشهای اجتماعی نسبت به حجاب (به روش تاپسیس و آﻧﺘﺮوپیشانون) [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 28-5]
-
نوبخت، محسن
تحلیل انتقادیـ ساختاری مقالات حوزۀ تحلیل گفتمان انتقادی در زبان فارسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 166-127]
-
نوری، جواد
چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]
-
نوری ممرآبادی، علی
الگوی مطلوب تولید و پخش آگهیهای بازرگانی در شبکههای رادیویی مراکز استانها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]
-
نیازی، محسن
رتبهبندی شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]
-
نیازی، محسن
شناسایی و رتبهبندی رابطۀ اینترنت و ماهواره بر کنشهای اجتماعی نسبت به حجاب (به روش تاپسیس و آﻧﺘﺮوپیشانون) [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 28-5]
-
نیرومند، لیلا
تحلیل گفتمان سایتهای خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]
-
نیرومند، لیلا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی روزنامهنگاری علم در عصر رسانههای نوین [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 164-135]
-
نیکخواه قمصری، نرگس
نشانهشناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]
-
نیکخواه قمصری، نرگس
نشانهشناسی تصویر کودک در فیلمهای انیمیشن (مطالعه موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچههای ساختمان گلها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]
ه
-
هاشم زادگان، علیرضا
راهکارهای رفع و خنثیسازی سانسور متا علیه سردار شهید قاسم سلیمانی [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
-
هاشمی، شهناز
بررسی مقایسهای علل گرایش به شبکههای اجتماعی یا ماهوارهای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]
-
هاشمی، شهناز
استفادۀ کاربران از رسانههای اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانهای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]
-
هدایت پور، پریا
تأثیر بازاریابی فیسبوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]
-
همایونی مقدم، فاطمه
افزایش آگاهی زیست محیطی مخاطبان از طریق رسانه با تأکید بر تلویزیون (نمونه مورد مطالعه: شهروندان تهرانی) [(مقالات آماده انتشار)]
-
همتی تجرق، رضا
تحلیل جامعهشناختی بازنمایی سبک زندگی اسلامی- ایرانی خانواده در سیمای جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 132-99]
-
همراز، ویدا
استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]
-
هوشیار، مهدی
چهارچوبسازی و گفتمانسازی رسانهها در پوشش اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]
ی
-
یعقوبی، میثم
مفهومپردازی «عدالت رسانهای» از دیدگاه کارشناسان رسانه [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 156-129]