آزادی، محمدحسین
تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
آقاگل زاده، فردوس
ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
ا
احمدی، علی
خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانهها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانههای اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]
اسفندیاری، شهاب
جریانهای «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]
افقهی، اسماعیل
شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]
البرزی دعوتی، هادی
تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
ب
بابایی، توحید
رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]
براتی، طیبه
الگوی مطلوب تولید و پخش آگهیهای بازرگانی در شبکههای رادیویی مراکز استانها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]
ج
جمعه، مریم
جریانهای «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]
ح
حسینی، سید بشیر
بررسی تطبیقی ویژگیهای رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلمهای «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]
حسینی، سیدعماد
پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]
حمیدی زاده، علی
شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]
خ
خاشعی، رضا
سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 57-88]
د
دارابی، علی
رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]
ر
رادمنش، بهاره
ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]
رازقی مله، هادی
رتبهبندی شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]
راهبریان یزدی، محمد
تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]
س
ساعی، محمدحسین
تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]
سامانی، مرتضی
مسائل و مشکلات تولید برنامههای مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیبها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]
صمدی نیا، اکبر
ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]
ض
ضابطی جهرمی، احمد
تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]
ط
طاهری، آرین
بررسی تطبیقی ویژگیهای رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلمهای «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]
ع
عادل، شهاب الدین
ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]
علیدادی، مسعود
بررسی تطبیقی ویژگیهای رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلمهای «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]
ف
فردوسیزاده، محمدحسن
شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]
فرهادیان، علی
رتبهبندی شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]
فرهنگی، علی اکبر
نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]
فروغی، سمانه
نشانهشناسی تصویر کودک در فیلمهای انیمیشن (مطالعه موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچههای ساختمان گلها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]