آ

  • آذرنیا، فرشاد جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]

  • آفرین، فریده شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]

ا

  • احراری، ابراهیم بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

  • اسدی، علی نقش برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]

  • اسماعیلی، رضا شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

  • اعتماد، سیده مریم اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعمل‌های اتحادیۀ ‌اروپا [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 138-115]

  • افراشی، آزیتا بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانه‌شناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]

  • البرزی دعوتی، هادی چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • الستی، احمد قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

  • امیری، جهاندار شناسایی مزیت‌های رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]

  • اویسی، سعیده بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانه‌شناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]

ب

  • بذرپاش، مهرداد شناسایی مزیت‌های رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]

پ

  • پاک دل، حمیدرضا تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

ت

  • تقیپور، فائزه شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

ج

  • جعفریانی، حسن گونه‌شناسی پیام‌های پربینندۀ اینستاگرام با موضوع «کرونا» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 155-177]

  • جلالی، مریم ظرفیت‌های روان‌شناختی افسانه‌های ایرانی برای نگارش فیلم‌نامه (مطالعة موردی: افسانه یوشت فریان) [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 127-99]

  • جهانشاهی، امید آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

ح

  • حسنیان، ابوالفضل جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]

  • حیدرخانی، مسعود شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]

خ

  • خرازی محمدوندی آذر، زهرا بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

  • خلجی، سپهر شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

  • خوش بیان، ابوذر گونه‌شناسی برنامه های غیرداستانی تلویزیون [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 165-210]

ر

  • رزمجو، علی اکبر چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • رسولی، محمدرضا تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

ز

  • زرکلام، ستار اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعمل‌های اتحادیۀ ‌اروپا [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 138-115]

س

  • سربخش، رئوف ظرفیت‌های بیانی گرافیک متحرک در پیام‌های بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]

  • سربخش، رضا ظرفیت‌های بیانی گرافیک متحرک در پیام‌های بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]

  • سعادت سیرت، ناهید شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]

  • سلیم، حجت ارتباطات اقناعی مبتنی بر شناخت چندبعدی مخاطب [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 67-92]

  • سهیلی، بهزاد تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

ش

  • شریف خانی، محمد تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

  • شریفی، سید مهدی ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صدا‌وسیما [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 39-11]

  • شریفی، سیدمهدی ارتباطات اقناعی مبتنی بر شناخت چندبعدی مخاطب [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 67-92]

  • شمسایی نیا، رامین گونه‌شناسی برنامه های غیرداستانی تلویزیون [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 165-210]

ص

  • صفورا، محمدعلی تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 101-118]

  • صلواتیان، سیاوش چابکی در سازمان‌های رسانه‌ای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]

  • صلواتیان، سیاوش مفهوم‌پردازی «عدالت رسانه‌ای» از دیدگاه کارشناسان رسانه [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 156-129]

ط

  • طالبیان، حامد آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

ع

  • عزیزپور، باقر فیلم مستند به مثابه روش پژوهش بصری [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 119-154]

  • عنایتی، سعید شناسایی مزیت‌های رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]

ف

  • فتحی، ابراهیم چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • فرقانی، محمد مهدی شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]

  • فکوهی، ناصر قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

  • فهیمی سیوکی، محمدرضا مدیریت خبردر استفاده از ظرفیت سلبریتی‌ها برای افزایش اعتماد به اخبار رسانة ملی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 70-41]

  • فهیمی فر، اصغر شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]

ق

  • قارونی، عباس جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]

  • قنبری، سعید ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صدا‌وسیما [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 39-11]

گ

  • گلکار، فائزه ظرفیت‌های روان‌شناختی افسانه‌های ایرانی برای نگارش فیلم‌نامه (مطالعة موردی: افسانه یوشت فریان) [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 127-99]

ل

  • لطفعلی‌خانی، زینب قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

  • لنگرودی، احمد چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]

م

  • متولی امامی، سید رحمت اله تبیین تاثیر پذیری پیام‌های شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 114-93]

  • مجدی زاده، زهرا چیستی و چرایی اخبار جعلی در عصر دیجیتال: فراتحلیل کیفی [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 93-124]

  • مجیدی قهرودی، نسیم بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

  • محسنی تبریزی، علیرضا نقش برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]

  • محمدزاده، نیما چابکی در سازمان‌های رسانه‌ای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]

  • محمدی زلانی، آزاده چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]

  • مدرسی تهرانی، یحیی بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانه‌شناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]

  • مرتضی زاده، محمد تبیین تاثیر پذیری پیام‌های شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 114-93]

  • مرکبی، سید محمدصادق فیلم مستند به مثابه روش پژوهش بصری [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 119-154]

  • مژدهی فر، مصطفی چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • منوچهری، جاسم تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

  • مهدی زاده، سید محمد چهارچوب‌سازی و گفتمان‌سازی رسانه‌ها در پوشش‌ اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]

  • موسوی حق شناس، سید میلاد چیستی و چرایی اخبار جعلی در عصر دیجیتال: فراتحلیل کیفی [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 93-124]

  • مولایی، محمد مهدی آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

  • میرزاپور، حسین ظرفیت‌های بیانی گرافیک متحرک در پیام‌های بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]

  • میرزایی، خلیل نقش برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]

  • میرهاشمی، سید محمد حسین بررسی تطبیقی الگوهای درآمدزایی در رسانه‌های خدمات عمومی جهان (سی‌بی‌سی کانادا، آ.اِر.د آلمان و ان‌اچ‌کِی ژاپن) [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 171-139]

ن

  • نصراللهی کاسمانی، اکبر تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

  • نوری، جواد چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]

ه

  • هدایت پور، پریا تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

  • هوشیار، مهدی چهارچوب‌سازی و گفتمان‌سازی رسانه‌ها در پوشش‌ اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]

ی

  • یعقوبی، میثم مفهوم‌پردازی «عدالت رسانه‌ای» از دیدگاه کارشناسان رسانه [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 156-129]