شریف خانی، محمد
تبیین چالشهای سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]
شریفی، سید مهدی
ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صداوسیما [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 39-11]
صلواتیان، سیاوش
چابکی در سازمانهای رسانهای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]
محسنی تبریزی، علیرضا
نقش برنامههای سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]
محمدزاده، نیما
چابکی در سازمانهای رسانهای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]
محمدی زلانی، آزاده
چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]
مدرسی تهرانی، یحیی
بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانهشناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]
مرتضی زاده، محمد
تبیین تاثیر پذیری پیامهای شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 114-93]
مرکبی، سید محمدصادق
فیلم مستند به مثابه روش پژوهش بصری [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 119-154]
مژدهی فر، مصطفی
چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]
مهدی زاده، سید محمد
چهارچوبسازی و گفتمانسازی رسانهها در پوشش اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]
موسوی حق شناس، سید میلاد
چیستی و چرایی اخبار جعلی در عصر دیجیتال: فراتحلیل کیفی [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 93-124]
مولایی، محمد مهدی
آیندهپژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]
میرزاپور، حسین
ظرفیتهای بیانی گرافیک متحرک در پیامهای بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]
میرزایی، خلیل
نقش برنامههای سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]
میرهاشمی، سید محمد حسین
بررسی تطبیقی الگوهای درآمدزایی در رسانههای خدمات عمومی جهان (سیبیسی کانادا، آ.اِر.د آلمان و اناچکِی ژاپن) [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 171-139]
ن
نصراللهی کاسمانی، اکبر
تبیین چالشهای سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]
نوری، جواد
چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]
هوشیار، مهدی
چهارچوبسازی و گفتمانسازی رسانهها در پوشش اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]