آ

  • آزادی، محمدحسین بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانه‌های جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]

  • آزادی، محمدصادق بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانه‌های جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]

ا

  • ابراهیم زاده، رضا ارائۀ الگوی روزنامه‌نگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]

  • ابراهیمی تبار، مسلم واکاوی عوامل کششی مؤثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 126-91]

  • اخگری، محمد مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانه‌ای (مطالعۀ موردی: نمایشنامه‌های رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]

  • اسدزاده شهیر، حسن تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]

  • افشانی، علیرضا طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینه‌ای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]

  • البرزی دعوتی، هادی بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانه‌های جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]

  • امیری، جهاندار عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

ب

  • بخشی، مهدیه کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]

  • براتچیان، طاهر بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

  • بصیریان جهرمی، حسین تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانه‌ای در مدارس ایران از منظر سیاست‌گذاران، مجریان سواد رسانه‌ای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]

  • بهفر، مریم تدوین تشبیهی و برخی از نمونه‌‌های مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 197-167]

پ

ت

  • تربتی، سروناز کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]

  • تقی پور، فائزه ارائۀ الگوی روزنامه‌نگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]

ج

  • جعفری، علی بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

  • جعفری، علی کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]

  • جلالی، مریم بازی رومیزی «دیوان»؛ رسانه‌ای برای انتقال فرهنگ افسانه‌های ایرانی و بازآفرینی شخصیت‌های آنها [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 143-182]

ح

  • حجاری، منصوره بصری‌شدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]

  • حسینی، فاطمه بازنمایی جنبش «جان سیاهان مهم است» در رسانه‌های جریان اصلی آمریکا [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 67-100]

خ

  • خانیکی، هادی استفادۀ کاربران از رسانه‌های اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانه‌ای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]

  • خدابنده بایگی، ایمان سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]

  • خراسانی زاده، محمد بازی رومیزی «دیوان»؛ رسانه‌ای برای انتقال فرهنگ افسانه‌های ایرانی و بازآفرینی شخصیت‌های آنها [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 143-182]

  • خسروشاهی، مهدی ارائۀ الگوی روزنامه‌نگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 66-39]

  • خلیلی، زهرا ارائۀ چارچوب سیاست‌گذاری کسب‌وکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]

  • خمسه، مهناز نقش شبکه‌های اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]

  • خواجه ئیان، داتیس ارائۀ چارچوب سیاست‌گذاری کسب‌وکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]

د

  • دادگران، سید محمد کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]

  • دهزاد، امیرحسین تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانه‌ای در مدارس ایران از منظر سیاست‌گذاران، مجریان سواد رسانه‌ای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]

ر

  • راود راد، اعظم بصری‌شدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]

  • رحیمی راد، زهره شبکه‌های اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]

  • رزمجو، علی اکبر عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

  • رضائی، بهمن واکاوی شیوه‌های به‌‌کارگیری صفحه‌‌نمایش دوم در تولید برنامه‌های ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]

  • روحانی، سیدعلی تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به ‌عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]

  • روشندل اربطانی، طاهر تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]

س

  • ساعی، منصور تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانه‌ای در مدارس ایران از منظر سیاست‌گذاران، مجریان سواد رسانه‌ای و متخصصان رسانه [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 66-37]

  • سالمی، آزاده استفادۀ کاربران از رسانه‌های اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانه‌ای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]

  • سربخش، رئوف نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • سربخش، رضا نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • سعدآبادی، علی اصغر شبکه‌های اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]

  • سعدی پور، اسماعیل تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]

  • سلطانی فر، محمد بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

ش

  • شاکری داریانی، الهه واکاوی شیوه‌های به‌‌کارگیری صفحه‌‌نمایش دوم در تولید برنامه‌های ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]

  • شریف خدایی، مجید مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانه‌ای (مطالعۀ موردی: نمایشنامه‌های رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]

  • شریفی، سید مهدی سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]

ص

  • صادقی، جواد نقش شبکه‌های اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]

  • صبوری، حبیب کاربست نظریۀ پنجرۀ جوهری در تحلیل روابط اجتماعی (بر اساس رویکرد تحلیلی یونگ) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 90-67]

  • صبوری خسروشاهی، حبیب استفادۀ کاربران از رسانه‌های اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانه‌ای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]

ض

  • ضابطی جهرمی، احمد تدوین تشبیهی و برخی از نمونه‌‌های مؤثّر آن در سینمای ایران [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 197-167]

ع

  • علی آقایی، محبوبه عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

غ

  • غفاری، محمد واکاوی عوامل کششی مؤثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 126-91]

  • غنی‌پور، پیام تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به ‌عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]

ق

  • قاسمی، حسن تحلیل گفتمان سایت‌های خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]

  • قاسمی، حمید واکاوی شیوه‌های به‌‌کارگیری صفحه‌‌نمایش دوم در تولید برنامه‌های ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]

ک

  • کلابی، امیرمحمد طراحی مدل نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 145-123]

ل

  • لبافی، سمیه ارائۀ چارچوب سیاست‌گذاری کسب‌وکارهای پلتفرمی در ایران [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 91-67]

م

  • مازندرانی، حبیب الله طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینه‌ای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]

  • مجدی زاده، زهرا بصری‌شدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 183-214]

  • مرکبی، سیدمحمدصادق واکاوی شیوه‌های به‌‌کارگیری صفحه‌‌نمایش دوم در تولید برنامه‌های ورزشی تعاملی تلویزیون [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 36-5]

  • مزیدی شرف‌آبادی، علی محمد طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینه‌ای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]

  • مهر آیین، فراز شبکه‌های اجتماعی در خدمت نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مطالعه موردی توییتر) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 37-66]

  • میرزاپور، حسین نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • میرزاخانیان، آنی تحلیل گفتمان سایت‌های خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]

ن

  • نادری گرنا، مژده مطالعۀ ساختار تکوینی هویت زنانه در تولیدات رسانه‌ای (مطالعۀ موردی: نمایشنامه‌های رادیویی دهۀ 70 شمسی) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 173-147]

  • نصراللهی، اکبر تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها) [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 38-5]

  • نقیب السادات، سیدرضا نقش شبکه‌های اجتماعی همراه در مناسبات نسلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 101-142]

  • نوبخت، محسن تحلیل انتقادی‎ـ ساختاری مقالات حوزۀ تحلیل گفتمان انتقادی در زبان فارسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) [دوره 4، شماره 14، 1400، صفحه 166-127]

  • نیرومند، لیلا تحلیل گفتمان سایت‌های خبری العربیۀ فارسی و خبرگزاری صداوسیما در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 4، شماره 13، 1400، صفحه 121-93]

ه

  • هاشمی، شهناز بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

  • هاشمی، شهناز استفادۀ کاربران از رسانه‌های اجتماعی و رابطۀ آن با سواد رسانه‌ای (در حوزۀ سلامت شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1400، صفحه 5-36]