اسمعیلی، معصومه
نقش شبکه های اجتماعی در شکلگیری هویت فرهنگی جوانان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 62-29]
الوندی، علیرضا
تحلیل محتوای نظرات کارشناسان در زمینۀ پوشش اخبار بحران در صداوسیما (سالهای 1390 تا 1399 ) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 164-141]
امیریان، مهدیه
چالشها و فرصتهای آموزش مجازی به کودکان در مدارس از منظر ارتباطات (مطالعۀ موردی: نرمافزار شاد) [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 90-63]
ب
باصری، علی
نقش شبکه های اجتماعی در شکلگیری هویت فرهنگی جوانان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 62-29]
برزویی، محمدرضا
توئیپلماسی تطبیقی جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحدۀ آمریکا؛ (مطالعۀ موردی: شهادت سردار قاسم سلیمانی) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 42-5]
بشیر، حسن
بازنمایی خلقیات سیاحمنظری ایرانیان در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 72-43]
بشیر، حسن
حقوق شهروندی، گفتمان عمومی و رسانه ها [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
بنی هاشمی، سید محسن
تحلیل جامعهشناختی بازنمایی سبک زندگی اسلامی- ایرانی خانواده در سیمای جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 132-99]
بهار، مهری
تحلیل محتوای کیفی بازنمایی مفهوم فقر و امور خیریه در تبلیغات تلویزیونی صداوسیما (مطالعۀ موردی: تبلیغات کمیتۀ امداد امام خمینی(ره)) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 194-165]
پ
پورامینی، زهرا
الزامات، موانع و راهکارهای بومی جهش تولید و نقش رسانۀ استانی در تحقق آن [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 102-73]
ت
تاجیک اسماعیلی، سمیه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی روزنامهنگاری علم در عصر رسانههای نوین [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 164-135]
ترکمان رحمانی، محمد حسین
ارائۀ الگوی شایستگی مدیران کارآفرین رسانههای دولتی ایران [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 91-65]
تمدن، امیررضا
توئیپلماسی تطبیقی جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحدۀ آمریکا؛ (مطالعۀ موردی: شهادت سردار قاسم سلیمانی) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 42-5]
ج
جامی پور، مونا
ارائۀ چهارچوب ارزیابی کیفیت محتوای کاربرساخته در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 182-133]
جعفری، پژمان
تأثیر جاذبۀ نوستالژیک تبلیغات بر نگرش و رفتار خرید مصرفکننده (مورد مطالعه: تبلیغات شرکت مینو) [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 176-145]
جعفری، سید محمد باقر
ارائۀ چهارچوب ارزیابی کیفیت محتوای کاربرساخته در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 182-133]
جلالی، سید مهدی
طراحی مدل تبلیغات ویروسی رسانهای با تأکید بر پلتفرم واقعیت افزوده در عصر کرونا [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 144-119]
جهانبازی، رضا
توئیپلماسی تطبیقی جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحدۀ آمریکا؛ (مطالعۀ موردی: شهادت سردار قاسم سلیمانی) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 42-5]
جهان پرور، طاهره
تأثیر بازیهای رایانهای بر رفتار کودکان (فراتحلیل پژوهشهای بازۀ زمانی 1381- 1399) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 70-33]
حدادی، مهدی
حفاظت ازکودکان دربرابر برنامه های رادیو-تلویزیونی از منظر حقوق بینالملل و حقوق داخلی [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
حسینی مدرس، سیده محیا
بررسی تطبیقی تعارض میان آزادی رسانهها و حقوق مجرمین [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
خ
خانیکی، هادی
تلویزیون و ارتباطات سلامت: بازنمایی ایدز در سریالهای پزشکی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 64-33]
خجسته باقرزاده، حسن
تحلیل محتوای نظرات کارشناسان در زمینۀ پوشش اخبار بحران در صداوسیما (سالهای 1390 تا 1399 ) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 164-141]
خدابخش، منا
تحلیل روابط بینامتنی در برخی از آثار داریوش مهرجویی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 32-5]
ذ
ذاکری، علی
تحلیل آیندهپژوهانه ازنقش محوری رسانه در شکلگیری سبک زندگی نسل آلفا [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 140-103]
ر
رادفر، مجید
نقش شبکه های اجتماعی در شکلگیری هویت فرهنگی جوانان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 62-29]
رحمان زاده، سید علی
تحلیل محتوای نظرات کارشناسان در زمینۀ پوشش اخبار بحران در صداوسیما (سالهای 1390 تا 1399 ) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 164-141]
رستگارخالد، امیر
شناسایی و رتبهبندی رابطۀ اینترنت و ماهواره بر کنشهای اجتماعی نسبت به حجاب (به روش تاپسیس و آﻧﺘﺮوپیشانون) [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 28-5]
رشیدی راد، محمود
ارائۀ چهارچوب ارزیابی کیفیت محتوای کاربرساخته در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 182-133]
رضائی، سید علیرضا
بررسی تطبیقی تعارض میان آزادی رسانهها و حقوق مجرمین [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
روشندل اربطانی، طاهر
طراحی استراتژیهای اثربخش برای حضور روابط عمومی نظام بانکی در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 118-93]
ز
زرگر خرازی اصفهانی، احسان
نقش مشاهدۀ فیلمهای رستگاریبخش و مشاورۀ ساخت زندگی بر سلامت روان بزرگسالان ایرانی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 98-71]
زمانی، سید قاسم
حفاظت ازکودکان دربرابر برنامه های رادیو-تلویزیونی از منظر حقوق بینالملل و حقوق داخلی [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
س
ساعی، محمدحسین
مطالعۀ تطبیقی اسناد، قوانین و مقررات مرتبط با حضور کودک در فضای مجازی در ایران، اتحادیۀ اروپا و ایالاتمتحدۀ آمریکا [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 134-91]
صفوی، بهاره
طراحی و اعتبارسنجی الگوی روزنامهنگاری علم در عصر رسانههای نوین [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 164-135]
صفوی زاده، زهره
تحلیل روابط بینامتنی در برخی از آثار داریوش مهرجویی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 32-5]
ط
طالقانی اصفهانی، محمد علی
فرهنگ و شهرت: چالشهای تغییرات فرهنگی از طریق شهرت در فضای مجازی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 212-183]
طاهری، غزاله
ارائۀ چهارچوب ارزیابی کیفیت محتوای کاربرساخته در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 182-133]
طاهری دمنه، محسن
تحلیل آیندهپژوهانه ازنقش محوری رسانه در شکلگیری سبک زندگی نسل آلفا [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 140-103]
ع
عابدی، حامد
مطالعۀ تطبیقی اسناد، قوانین و مقررات مرتبط با حضور کودک در فضای مجازی در ایران، اتحادیۀ اروپا و ایالاتمتحدۀ آمریکا [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 134-91]
عابدی، محمد رضا
نقش مشاهدۀ فیلمهای رستگاریبخش و مشاورۀ ساخت زندگی بر سلامت روان بزرگسالان ایرانی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 98-71]
عابدینی، حسن
تحلیل محتوای نظرات کارشناسان در زمینۀ پوشش اخبار بحران در صداوسیما (سالهای 1390 تا 1399 ) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 164-141]
عظیما، شیما
تأثیر جاذبۀ نوستالژیک تبلیغات بر نگرش و رفتار خرید مصرفکننده (مورد مطالعه: تبلیغات شرکت مینو) [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 176-145]
عقیقی، محمد
شناسایی و رتبهبندی رابطۀ اینترنت و ماهواره بر کنشهای اجتماعی نسبت به حجاب (به روش تاپسیس و آﻧﺘﺮوپیشانون) [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 28-5]
عقیلی، سید وحید
طراحی استراتژیهای اثربخش برای حضور روابط عمومی نظام بانکی در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 118-93]
عقیلی، سید وحید
تحلیل محتوای نظرات کارشناسان در زمینۀ پوشش اخبار بحران در صداوسیما (سالهای 1390 تا 1399 ) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 164-141]
غ
غمامی، سید محمد مهدی
چالشهای قانونگذاری حقوق کاربران در فضای مجازی؛ مطالعه تطبیقی دو تجربه متفاوت [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
ف
فعلی، حمید
چالشهای قانونگذاری حقوق کاربران در فضای مجازی؛ مطالعه تطبیقی دو تجربه متفاوت [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
ق
قدیری حاجی آبادی، اکبر
تحلیل آیندهپژوهانه ازنقش محوری رسانه در شکلگیری سبک زندگی نسل آلفا [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 140-103]
قدیمی، اکرم
طراحی و اعتبارسنجی الگوی روزنامهنگاری علم در عصر رسانههای نوین [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 164-135]
مومنی، علی
تحلیل محتوای کیفی بازنمایی مفهوم فقر و امور خیریه در تبلیغات تلویزیونی صداوسیما (مطالعۀ موردی: تبلیغات کمیتۀ امداد امام خمینی(ره)) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 194-165]
مونسان، ناهید
طراحی استراتژیهای اثربخش برای حضور روابط عمومی نظام بانکی در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 118-93]
میراحمدی، منیرالسادات
طراحی مدل تبلیغات ویروسی رسانهای با تأکید بر پلتفرم واقعیت افزوده در عصر کرونا [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 144-119]
ن
نامدارپور، فهیمه
نقش مشاهدۀ فیلمهای رستگاریبخش و مشاورۀ ساخت زندگی بر سلامت روان بزرگسالان ایرانی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 98-71]
نصراللهی، اکبر
تلویزیون و ارتباطات سلامت: بازنمایی ایدز در سریالهای پزشکی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 64-33]
نعمتی انارکی، داود
تحلیل جامعهشناختی بازنمایی سبک زندگی اسلامی- ایرانی خانواده در سیمای جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 132-99]
نقی پور ایوکی، سحر
شناسایی و رتبهبندی رابطۀ اینترنت و ماهواره بر کنشهای اجتماعی نسبت به حجاب (به روش تاپسیس و آﻧﺘﺮوپیشانون) [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 28-5]
نیازی، محسن
شناسایی و رتبهبندی رابطۀ اینترنت و ماهواره بر کنشهای اجتماعی نسبت به حجاب (به روش تاپسیس و آﻧﺘﺮوپیشانون) [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 28-5]
نیرومند، لیلا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی روزنامهنگاری علم در عصر رسانههای نوین [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 164-135]
ه
هاشم زادگان، علیرضا
راهکارهای رفع و خنثیسازی سانسور متا علیه سردار شهید قاسم سلیمانی [دوره 5، ویژهنامه حقوق و رسانه، 1401]
همتی تجرق، رضا
تحلیل جامعهشناختی بازنمایی سبک زندگی اسلامی- ایرانی خانواده در سیمای جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 132-99]