آ

  • آسیب‌شناسی تولید برنامه مسائل و مشکلات تولید برنامه‌های مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیب‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]

  • آگهی بازرگانی الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]

  • آگهی بازرگانی مسائل و مشکلات تولید برنامه‌های مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیب‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]

  • آموزش با رسانه‌های (شنیداری- دیداری) دیجیتال تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]

  • آموزش تاریخ استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]

  • آینده‌پژوهی آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

ا

  • ابژه ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]

  • احساس امنیت نقش برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]

  • اخبار بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

  • اخبار جعلی چیستی و چرایی اخبار جعلی در عصر دیجیتال: فراتحلیل کیفی [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 93-124]

  • ارتباطات آیینی ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]

  • ارتباطات آیینی نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • ارتباطات اقناعی ارتباطات اقناعی مبتنی بر شناخت چندبعدی مخاطب [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 67-92]

  • ارتباطات جهانی چیستی و چرایی اخبار جعلی در عصر دیجیتال: فراتحلیل کیفی [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 93-124]

  • ارتباطات سلامت سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 57-88]

  • ارتباط تلویزیونی پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]

  • ارزیابی عملکرد شبکه استانی رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]

  • اسپانسر(حامی) مسائل و مشکلات تولید برنامه‌های مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیب‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]

  • اسکوبی دو نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • اشتغال زنان چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]

  • اطلاع رسانی رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]

  • اعتماد به اخبار مدیریت خبردر استفاده از ظرفیت سلبریتی‌ها برای افزایش اعتماد به اخبار رسانة ملی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 70-41]

  • افسانه‌های کهن(ایرانی) ظرفیت‌های روان‌شناختی افسانه‌های ایرانی برای نگارش فیلم‌نامه (مطالعة موردی: افسانه یوشت فریان) [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 127-99]

  • افسانه یوشت فریان ظرفیت‌های روان‌شناختی افسانه‌های ایرانی برای نگارش فیلم‌نامه (مطالعة موردی: افسانه یوشت فریان) [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 127-99]

  • افکار عمومی شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

  • اقتباس سینمایی ظرفیت‌های روان‌شناختی افسانه‌های ایرانی برای نگارش فیلم‌نامه (مطالعة موردی: افسانه یوشت فریان) [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 127-99]

  • اقتصاد رسانه بررسی تطبیقی الگوهای درآمدزایی در رسانه‌های خدمات عمومی جهان (سی‌بی‌سی کانادا، آ.اِر.د آلمان و ان‌اچ‌کِی ژاپن) [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 171-139]

  • اقناع شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

  • الگوپذیری شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]

  • الگوی درآمدزایی بررسی تطبیقی الگوهای درآمدزایی در رسانه‌های خدمات عمومی جهان (سی‌بی‌سی کانادا، آ.اِر.د آلمان و ان‌اچ‌کِی ژاپن) [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 171-139]

  • امراغواگر فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]

  • امنیت اجتماعی نقش برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]

  • انسان‌شناسی ارتباطات بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

  • انسان‌شناسی و رسانه بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

  • انقلاب اسلامی جریان‌های «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]

  • انیمه مطالعه نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در شکل‌دادن به مفهوم هویت ملی در ژاپن در مقایسه‌ای تطبیقی با ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 33-64]

  • انیمیشن مطالعه نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در شکل‌دادن به مفهوم هویت ملی در ژاپن در مقایسه‌ای تطبیقی با ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 33-64]

  • انیمیشن موزیکال تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 87-106]

  • انیمیشن موزیکال تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 101-118]

  • ایران ۱۴۰۴ آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

  • اینستاگرام گونه‌شناسی پیام‌های پربینندۀ اینستاگرام با موضوع «کرونا» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 155-177]

ب

  • بازاریابی تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

  • بازنمایی نشانه‌شناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]

  • بازنمایی زن چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]

  • بازنمایی زن بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانه‌شناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]

  • باشگاه خبرنگاران جوان خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانه‌ها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانه‌های اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]

  • بانو نشانه‌شناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]

  • بخش خبرساعت21 چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • برنامه‌سازی تلویزیونی گونه‌شناسی برنامه های غیرداستانی تلویزیون [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 165-210]

  • برنامه سازی تلویزیونی شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]

  • برنامه‌های راهبردی تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

  • برنامه های غیر داستانی گونه‌شناسی برنامه های غیرداستانی تلویزیون [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 165-210]

  • برنامه‌های کنکور‌محور تحلیل زبان‌شناختی شیوه ترغیب زبانی مخاطبان در برنامه‌های مشارکتی کنکورمحور شبکه‌های سیما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 107-122]

  • برنامه‌های مشارکتی تحلیل زبان‌شناختی شیوه ترغیب زبانی مخاطبان در برنامه‌های مشارکتی کنکورمحور شبکه‌های سیما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 107-122]

  • برنامه‌های مشارکتی مسائل و مشکلات تولید برنامه‌های مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیب‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]

  • برند رسانۀ خبری شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]

  • برندشدن شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]

  • بلا بالاش تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]

پ

  • پاندمی کرونا گونه‌شناسی پیام‌های پربینندۀ اینستاگرام با موضوع «کرونا» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 155-177]

  • پایگاه خبری بی.بی.سی فارسی چهارچوب‌سازی و گفتمان‌سازی رسانه‌ها در پوشش‌ اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]

  • پخش زنده تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]

  • پژوهش بصری فیلم مستند به مثابه روش پژوهش بصری [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 119-154]

  • پساتلویزیون پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]

  • پسامستند شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]

  • پوشش خبری چهارچوب‌سازی و گفتمان‌سازی رسانه‌ها در پوشش‌ اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]

  • پوشش خبری چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • پویانمایی دوبعدی ظرفیت‌های بیانی گرافیک متحرک در پیام‌های بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]

  • پیام شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

  • پیام پربیننده گونه‌شناسی پیام‌های پربینندۀ اینستاگرام با موضوع «کرونا» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 155-177]

  • پیر بوردیو تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به ‌عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]

  • پیش‌ران‌های آینده آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

  • پیوندسازی(دورگه‌سازی) بررسی زیباشناسی و کارکردهای پیوندسازی در گونه (ژانر) «تلویزیون- واقعیت » [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 89-114]

ت

  • تأثیر سینما قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

  • تاثیرگذاری رسانه‌ای ارتباطات اقناعی مبتنی بر شناخت چندبعدی مخاطب [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 67-92]

  • تبلیغات بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانه‌شناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]

  • تبلیغات ‌بازرگانی اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعمل‌های اتحادیۀ ‌اروپا [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 138-115]

  • تبلیغات بازرگانی تبیین تاثیر پذیری پیام‌های شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 114-93]

  • تبلیغات بازرگانی چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]

  • تبلیغات تلویزیونی مسائل و مشکلات تولید برنامه‌های مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیب‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]

  • تبلیغات تلویزیونی ظرفیت‌های بیانی گرافیک متحرک در پیام‌های بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]

  • تبلیغات ناظر به کودکان اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعمل‌های اتحادیۀ ‌اروپا [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 138-115]

  • تحلیل روان‌شناختی ظرفیت‌های روان‌شناختی افسانه‌های ایرانی برای نگارش فیلم‌نامه (مطالعة موردی: افسانه یوشت فریان) [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 127-99]

  • تحلیل کلان‌داده تبیین تاثیر پذیری پیام‌های شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 114-93]

  • تحلیل گفتمان خبری چهارچوب‌سازی و گفتمان‌سازی رسانه‌ها در پوشش‌ اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]

  • تخیل هنری قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

  • تراژدی ظرفیت‌سنجی ژانر تراژدی برای نمایشی‌کردن روایت عاشورا به منظور نگارش فیلمنامه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 11-32]

  • ترانه تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 87-106]

  • ترانه تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 101-118]

  • تصویر تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 87-106]

  • تصویر ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]

  • تصویر تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 101-118]

  • تصویرسازی ذهنی استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]

  • تلویزیون پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]

  • تلویزیون نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]

  • تلویزیون «واقعیت نما» شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]

  • تهیه‌کنندگی رادیو مطالعه‌ ویژگی‌های عنصر مکان در نمایش‌های رادیویی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]

  • توانمندسازی فردی نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]

  • توزیع خبر مدیریت خبردر استفاده از ظرفیت سلبریتی‌ها برای افزایش اعتماد به اخبار رسانة ملی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 70-41]

  • توسعه انسانی نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]

  • تولید فیلم طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینه‌ای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]

  • توییتر تبیین تاثیر پذیری پیام‌های شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 114-93]

ج

  • جامعه شبکه ای تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]

  • جشنوارۀ فیلم «عمّار» جریان‌های «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]

  • جلوه‌های بصری رایانه‌ای بررسی تأثیر تکنولوژی دیجیتال بر زیبایی‌شناسی بیان در سینما [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

  • جنسیت نشانه‌شناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]

  • جوامع مذهبی آنلاین رویکردهای مسلط نظری در مطالعات دین و رسانه‌های جدید [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]

  • جوانان شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]

چ

  • چابکی رسانه‌ای چابکی در سازمان‌های رسانه‌ای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]

  • چارلی براون نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • چالش‍های حرفه ای چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]

ح

  • حرکت استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]

  • حقوق رسانه‌ای مفهوم‌پردازی «عدالت رسانه‌ای» از دیدگاه کارشناسان رسانه [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 156-129]

خ

  • خبر تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]

  • خبر ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]

  • خبر چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • خبر سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]

  • خبر امیدآفرین چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • خبر تلویزیونی نقش گوینده خبر ارتباط‌گر در جذب مخاطب و افزایش اثربخشی خبرتلویزیونی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 35-64]

  • خبرتلویزیونی عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

  • خبر جعلی تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]

  • خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) چهارچوب‌سازی و گفتمان‌سازی رسانه‌ها در پوشش‌ اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]

  • خبرگزاری‌صدا‌و‌سیما خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانه‌ها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانه‌های اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]

  • خبرگزاری صدا و سیما سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]

  • خبرنگاری‌تلویزیونی خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانه‌ها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانه‌های اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]

  • خلاقیت حرفه‌ای سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]

د

  • داریوش مهرجویی نشانه‌شناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]

  • درام رادیویی بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

  • درونی شدن فرهنگ رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]

  • دسترسی عادلانه به رسانه مفهوم‌پردازی «عدالت رسانه‌ای» از دیدگاه کارشناسان رسانه [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 156-129]

  • دستورالعمل‌های اتحادیۀ ‌اروپا اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعمل‌های اتحادیۀ ‌اروپا [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 138-115]

  • دوره کودکی نشانه‌شناسی تصویر کودک در فیلم‌های انیمیشن (مطالعه‌ موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچه‌های ساختمان گل‌ها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]

  • دین در فضای سایبری رویکردهای مسلط نظری در مطالعات دین و رسانه‌های جدید [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]

  • دین دیجیتالی رویکردهای مسلط نظری در مطالعات دین و رسانه‌های جدید [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]

ذ

  • ذات‌گرایی و نامینالیسم بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

ر

  • رئالیسم بررسی تطبیقی ویژگی‌های رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]

  • رادیو الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]

  • رادیو جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]

  • رسانة ملی چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]

  • رسانه خدمات عمومی بررسی تطبیقی الگوهای درآمدزایی در رسانه‌های خدمات عمومی جهان (سی‌بی‌سی کانادا، آ.اِر.د آلمان و ان‌اچ‌کِی ژاپن) [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 171-139]

  • رسانه ملی تحلیل زبان‌شناختی شیوه ترغیب زبانی مخاطبان در برنامه‌های مشارکتی کنکورمحور شبکه‌های سیما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 107-122]

  • رسانه‌های‌اجتماعی خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانه‌ها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانه‌های اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]

  • رسانه های اجتماعی تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]

  • رسانه‌های جمعی نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]

  • رسانۀ جمعی شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]

  • رسانۀ عدالت‌محور مفهوم‌پردازی «عدالت رسانه‌ای» از دیدگاه کارشناسان رسانه [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 156-129]

  • رضایت مخاطب عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

  • رضایت مشتری تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

  • رضایتمندی کاربران رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]

  • رنگ پردازی نگاهی تاریخی و تحلیلی به مقوله نور و رنگ بمنظور شخصیت پردازی در سینما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]

  • روان‌کاوی لکانی ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]

  • روایت تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 87-106]

  • روایت ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]

  • روایت تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 101-118]

  • روایت دینی ظرفیت‌سنجی ژانر تراژدی برای نمایشی‌کردن روایت عاشورا به منظور نگارش فیلمنامه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 11-32]

  • روایت‌شناسی ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]

  • روایت عاشورا ظرفیت‌سنجی ژانر تراژدی برای نمایشی‌کردن روایت عاشورا به منظور نگارش فیلمنامه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 11-32]

  • روایتگری صوتی جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]

  • روایت‌های کهن ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]

  • روش‌های پژوهش فیلم مستند به مثابه روش پژوهش بصری [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 119-154]

  • ریچارد شکنر تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]

ز

  • زبان کودک بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

ژ

  • ژاپن مطالعه نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در شکل‌دادن به مفهوم هویت ملی در ژاپن در مقایسه‌ای تطبیقی با ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 33-64]

  • ژانر تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 87-106]

  • ژانر تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 101-118]

  • ژانرهای تلویزیونی بررسی زیباشناسی و کارکردهای پیوندسازی در گونه (ژانر) «تلویزیون- واقعیت » [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 89-114]

  • ژورنالیست نقش گوینده خبر ارتباط‌گر در جذب مخاطب و افزایش اثربخشی خبرتلویزیونی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 35-64]

س

  • ساختار روایت ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]

  • ساختارشناسی ساختارشناسی فیلم مستند توضیحی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 65-88]

  • ساختارگرایی ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]

  • سازمان رسانه‌ای چابکی در سازمان‌های رسانه‌ای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]

  • سازمان رسانه‌ای ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صدا‌وسیما [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 39-11]

  • سازمان صدا‌ وسیما ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صدا‌وسیما [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 39-11]

  • سازمان صدا و سیما تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

  • سازمان صدا وسیما چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]

  • سازمان صدا وسیما چابکی در سازمان‌های رسانه‌ای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]

  • سبک زندگی نوین شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]

  • سبک فیلم بررسی تطبیقی ویژگی‌های رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]

  • سلامت عمومی سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 57-88]

  • سلبریتی‌ها در رسانه مدیریت خبردر استفاده از ظرفیت سلبریتی‌ها برای افزایش اعتماد به اخبار رسانة ملی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 70-41]

  • سیاست راهبردی چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]

  • سیاست‌گذاری رسانه‌ای مدیریت خبردر استفاده از ظرفیت سلبریتی‌ها برای افزایش اعتماد به اخبار رسانة ملی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 70-41]

  • سیاست‌گذاری رسانه‌ای بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

  • سیاستگذاری سلامت سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 57-88]

  • سیاست‍های جنسیتی چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]

  • سیمای ایلام نقش برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]

  • سینما نشانه‌شناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]

  • سینما استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]

  • سینما نگاهی تاریخی و تحلیلی به مقوله نور و رنگ بمنظور شخصیت پردازی در سینما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]

  • سینمای آلترناتیو جریان‌های «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]

  • سینمای ایران جریان‌های «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]

  • سینمای ایران طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینه‌ای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]

  • سینمای ایران تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به ‌عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]

  • سینمای پیتر واتکینز قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

  • سینمای دیجیتال بررسی تأثیر تکنولوژی دیجیتال بر زیبایی‌شناسی بیان در سینما [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

ش

  • شاخص های ارزیابی/ساختاری الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]

  • شایعه تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]

  • شبکة افق شناسایی مزیت‌های رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]

  • شبکه 3 سیما چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • شبکه‌خبر خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانه‌ها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانه‌های اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]

  • شبکه‌های اجتماعی شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]

  • شبکه‌های اجتماعی تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

  • شبکه‌های اجتماعی تبیین تاثیر پذیری پیام‌های شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 114-93]

  • شبکه‌های اجتماعی بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

  • شبکه‌های اجتماعی مجازی رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]

  • شبکه های استانی صدا و سیما الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]

  • شبکه‌های ماهواره‌ای بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

  • شبکه‌های موبایل‌محور شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]

  • شبکۀ تلویزیونی زاگرس عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

  • شخصیت‌پردازی نگاهی تاریخی و تحلیلی به مقوله نور و رنگ بمنظور شخصیت پردازی در سینما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]

  • شخصیت کودک بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

  • شهر کرمانشاه عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

  • شهروندان اردبیل بررسی مقایسه‌ای علل گرایش به شبکه‌های اجتماعی یا ماهواره‌ای برای دریافت اخبار (مطالعه موردی: شهروندان اردبیل) [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 128-103]

ص

  • صدا مطالعه‌ ویژگی‌های عنصر مکان در نمایش‌های رادیویی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]

  • صدا و سیما در اینترنت آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

  • صدای خلیج ‌فارس الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]

ط

  • طرح‌وارۀ تصویری بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانه‌شناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]

ع

  • عدالت رسانه‌ای مفهوم‌پردازی «عدالت رسانه‌ای» از دیدگاه کارشناسان رسانه [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 156-129]

  • عصر دیجیتال چیستی و چرایی اخبار جعلی در عصر دیجیتال: فراتحلیل کیفی [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 93-124]

  • عملکرد رسانه‌ای قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

  • عنصر مسلط شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]

غ

  • غیاب ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]

ف

  • فرمالیسم شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]

  • فرهنگ رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]

  • فرهنگ بومی رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]

  • فرهنگ تصویری فیلم مستند به مثابه روش پژوهش بصری [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 119-154]

  • فضای مجازی ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]

  • فضای مجازی تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

  • فضای مجازی آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

  • فقر انسانی نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]

  • فلسفۀ فیلم فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]

  • فناوری دیجیتال بررسی تأثیر تکنولوژی دیجیتال بر زیبایی‌شناسی بیان در سینما [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

  • فناوری های نوین ارتباطی چیستی و چرایی اخبار جعلی در عصر دیجیتال: فراتحلیل کیفی [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 93-124]

  • فیس‌بوک تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

  • فیلم انیمیشن نشانه‌شناسی تصویر کودک در فیلم‌های انیمیشن (مطالعه‌ موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچه‌های ساختمان گل‌ها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]

  • فیلم انیمیشن نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • فیلم سلطه‌گر فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]

  • فیلم «ماهی و گربه» شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]

  • فیلم مستند ساختارشناسی فیلم مستند توضیحی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 65-88]

  • فیلم مستند فیلم مستند به مثابه روش پژوهش بصری [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 119-154]

  • فیلم مستند شناسایی مزیت‌های رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]

  • فیلم های دفاع مقدس طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینه‌ای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]

  • فیلم‌های گروه هنر و تجربه تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به ‌عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]

ق

  • قدرت قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

ک

  • کتاب الکترونیکی استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]

  • کتاب شنیداری استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]

  • کتاب صوتی استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]

  • کنش ترغیبی/امری تحلیل زبان‌شناختی شیوه ترغیب زبانی مخاطبان در برنامه‌های مشارکتی کنکورمحور شبکه‌های سیما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 107-122]

  • کنش کلامی بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

  • کنش متقابل بررسی کنش متقابل دراماتیک بین شخصیت کودک و بزرگسال در نمایش رادیویی بر مبنای نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

  • کنش‌های‌گفتاری تحلیل زبان‌شناختی شیوه ترغیب زبانی مخاطبان در برنامه‌های مشارکتی کنکورمحور شبکه‌های سیما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 107-122]

گ

  • گرافیک متحرک ظرفیت‌های بیانی گرافیک متحرک در پیام‌های بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]

  • گفتمان مدرن رسانه‌ای نشانه‌شناسی تصویر کودک در فیلم‌های انیمیشن (مطالعه‌ موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچه‌های ساختمان گل‌ها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]

  • گونه شناسی برنامه های تلویزیونی گونه‌شناسی برنامه های غیرداستانی تلویزیون [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 165-210]

  • گونه‌شناسی پیام‌ گونه‌شناسی پیام‌های پربینندۀ اینستاگرام با موضوع «کرونا» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 155-177]

  • گوینده خبر نقش گوینده خبر ارتباط‌گر در جذب مخاطب و افزایش اثربخشی خبرتلویزیونی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 35-64]

  • گوینده خبر ارتباط‌گر نقش گوینده خبر ارتباط‌گر در جذب مخاطب و افزایش اثربخشی خبرتلویزیونی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 35-64]

ل

  • لوگوموشن ظرفیت‌های بیانی گرافیک متحرک در پیام‌های بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]

م

  • مؤلفه‌های تراژدی ظرفیت‌سنجی ژانر تراژدی برای نمایشی‌کردن روایت عاشورا به منظور نگارش فیلمنامه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 11-32]

  • مانگا مطالعه نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در شکل‌دادن به مفهوم هویت ملی در ژاپن در مقایسه‌ای تطبیقی با ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 33-64]

  • متاسنتز (فراترکیب) شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]

  • متقاعدسازی ارتباطات اقناعی مبتنی بر شناخت چندبعدی مخاطب [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 67-92]

  • مجموعه تلویزیونی «فرمانده» شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]

  • مجموعه تلویزیونی «کارآموز» شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]

  • محصولات ورزشی تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

  • مخاطب شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

  • مخاطبان جوان نقش برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]

  • مخاطب خبر عوامل مؤثر بر رضایت مردم شهر کرمانشاه از اخبار شبکۀ تلویزیونی «زاگرس» [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 80-45]

  • مخاطب‌شناسی ارتباطات اقناعی مبتنی بر شناخت چندبعدی مخاطب [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 67-92]

  • مخاطب کودک اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعمل‌های اتحادیۀ ‌اروپا [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 138-115]

  • مدیریت تنوع ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صدا‌وسیما [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 39-11]

  • مدیریت خبری مدیریت خبردر استفاده از ظرفیت سلبریتی‌ها برای افزایش اعتماد به اخبار رسانة ملی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 70-41]

  • مدیریت رسانه ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]

  • مدیریت رسانه شناسایی مزیت‌های رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]

  • مدیریت رسانه چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]

  • مدیریت رسانه‌ای سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]

  • مدیریت نیروی انسانی ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صدا‌وسیما [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 39-11]

  • مزیت رقابتی شناسایی مزیت‌های رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]

  • مستند آموزشی تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]

  • مستند تعاملی تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]

  • مستند تلویزیونی ساختارشناسی فیلم مستند توضیحی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 65-88]

  • مستند توضیحی ساختارشناسی فیلم مستند توضیحی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 65-88]

  • مستند «وبی» تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]

  • معاونت صدا چابکی در سازمان‌های رسانه‌ای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]

  • معاونت فضای مجازی تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

  • معماری استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]

  • معماری سینمایی استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]

  • معنا- نشانه‌شناسی بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانه‌شناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]

  • منظومه «لدوبه» ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]

  • موسیقی تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 87-106]

  • موسیقی تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 101-118]

  • میزان اعتماد رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]

  • میزانسن فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]

  • میکی ماوس نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • میل ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]

ن

  • نئوفرمالیسم شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]

  • ناتورالیسم بررسی تطبیقی ویژگی‌های رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]

  • ناسینما فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]

  • نشانه‌شناسی نشانه‌شناسی جنسیت در فیلم سینمایی «بانو» [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-106]

  • نشانه‌شناسی جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]

  • نشانه‌شناسی تصویر کودک نشانه‌شناسی تصویر کودک در فیلم‌های انیمیشن (مطالعه‌ موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچه‌های ساختمان گل‌ها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]

  • نظریه‌پردازی رسانه‌ای بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

  • نظریه چهارچوب‌سازی چهارچوب‌سازی و گفتمان‌سازی رسانه‌ها در پوشش‌ اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]

  • نظریه دیوید آزوبل تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]

  • نظریه زمینه ای طراحی و تدوین مدل ارتقای تولیدات سینمای دفاع مقدس با رویکرد نظریة زمینه‌ای [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 150-129]

  • نظریه زمینه ای ( داده بنیاد) گونه‌شناسی برنامه های غیرداستانی تلویزیون [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 165-210]

  • نظریه سینمایی لیوتار فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]

  • نظریه یادگیری اجتماعی نقش انیمیشن تلویزیونی در احیای آیین‌های نمایشی برای کودکان [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 181-151]

  • نظریۀ میدان تحلیل جایگاه گروه هنر و تجربه در سینمای ایران به ‌عنوان میدانی مستقل، از منظر آرای پیر بوردیو [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 102-81]

  • نمایشِ تلویزیونی تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]

  • نمایش رادیویی مطالعه‌ ویژگی‌های عنصر مکان در نمایش‌های رادیویی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]

  • نمایش رادیویی جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]

  • نورپردازی نگاهی تاریخی و تحلیلی به مقوله نور و رنگ بمنظور شخصیت پردازی در سینما [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]

  • نیروی انسانی سنجش تناسب جو سازمانی خبرگزاری صدا و سیما با بروز خلاقیت نیروی انسانی در حوزه خبر [دوره 4، شماره 11، 1400، صفحه 44-11]

و

  • وارونگی شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

  • واقعیت قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

  • وانموده‌ بررسی تأثیر تکنولوژی دیجیتال بر زیبایی‌شناسی بیان در سینما [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 137-156]

ه

  • همگرایی‌رسانه‌ای خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانه‌ها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانه‌های اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]

  • همگرایی رسانه ای پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]

  • هویت ملی مطالعه نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در شکل‌دادن به مفهوم هویت ملی در ژاپن در مقایسه‌ای تطبیقی با ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 33-64]