آ

  • آسیب‌شناسی تولید برنامه مسائل و مشکلات تولید برنامه‌های مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیب‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]

  • آگهی بازرگانی الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]

  • آگهی بازرگانی مسائل و مشکلات تولید برنامه‌های مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیب‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]

  • آموزش با رسانه‌های (شنیداری- دیداری) دیجیتال تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]

  • آموزش تاریخ استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]

ا

  • ابژه ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]

  • ارتباطات آیینی ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]

  • ارتباطات سلامت سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 57-88]

  • ارتباط تلویزیونی پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]

  • ارزیابی عملکرد شبکه استانی رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]

  • اسپانسر(حامی) مسائل و مشکلات تولید برنامه‌های مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیب‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]

  • اشتغال زنان چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]

  • اطلاع رسانی رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]

  • امراغواگر فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]

  • انقلاب اسلامی جریان‌های «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]

ب

  • بازنمایی زن چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]

  • باشگاه خبرنگاران جوان خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانه‌ها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانه‌های اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]

  • برنامه سازی تلویزیونی شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]

  • برنامه‌های مشارکتی مسائل و مشکلات تولید برنامه‌های مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیب‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]

  • برند رسانۀ خبری شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]

  • برندشدن شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]

  • بلا بالاش تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]

پ

  • پخش زنده تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]

  • پساتلویزیون پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]

  • پسامستند شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]

  • پیوندسازی(دورگه‌سازی) بررسی زیباشناسی و کارکردهای پیوندسازی در گونه (ژانر) «تلویزیون- واقعیت » [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 89-114]

ت

  • تبلیغات تلویزیونی مسائل و مشکلات تولید برنامه‌های مشارکتی در رسانه ملی: بررسی آسیب‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 87-106]

  • تصویر ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]

  • تصویرسازی ذهنی استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]

  • تلویزیون پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]

  • تلویزیون نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]

  • تلویزیون «واقعیت نما» شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]

  • توانمندسازی فردی نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]

  • توسعه انسانی نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]

ج

  • جامعه شبکه ای تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]

  • جشنوارۀ فیلم «عمّار» جریان‌های «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]

چ

  • چالش‍های حرفه ای چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]

ح

  • حرکت استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]

خ

  • خبر تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]

  • خبر ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]

  • خبر جعلی تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]

  • خبرگزاری‌صدا‌و‌سیما خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانه‌ها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانه‌های اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]

  • خبرنگاری‌تلویزیونی خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانه‌ها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانه‌های اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]

د

  • درونی شدن فرهنگ رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]

  • دوره کودکی نشانه‌شناسی تصویر کودک در فیلم‌های انیمیشن (مطالعه‌ موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچه‌های ساختمان گل‌ها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]

ر

  • رئالیسم بررسی تطبیقی ویژگی‌های رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]

  • رادیو الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]

  • رسانه‌های‌اجتماعی خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانه‌ها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانه‌های اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]

  • رسانه های اجتماعی تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]

  • رسانه‌های جمعی نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]

  • رسانۀ جمعی شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]

  • رضایتمندی کاربران رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]

  • روان‌کاوی لکانی ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]

  • روایت ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]

  • روایت‌شناسی ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]

  • روایت‌های کهن ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]

  • ریچارد شکنر تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]

ژ

  • ژانرهای تلویزیونی بررسی زیباشناسی و کارکردهای پیوندسازی در گونه (ژانر) «تلویزیون- واقعیت » [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 89-114]

س

  • ساختار روایت ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]

  • ساختارگرایی ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]

  • سازمان صدا وسیما چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]

  • سبک فیلم بررسی تطبیقی ویژگی‌های رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]

  • سلامت عمومی سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 57-88]

  • سیاستگذاری سلامت سیاستگذاری در حوزه ارتباطات با موضوع سلامت عمومی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 57-88]

  • سیاست‍های جنسیتی چالش های حرفه ای زنان شاغل در رادیو و تلویزیون و تاثیر آن بر بازنمایی زنان [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 71-86]

  • سینما استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]

  • سینمای آلترناتیو جریان‌های «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]

  • سینمای ایران جریان‌های «آلترناتیو» در سینمای جهان و ایران (مطالعۀ موردی جشنوارۀ فیلم عمّار) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 81-106]

ش

  • شاخص های ارزیابی/ساختاری الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]

  • شایعه تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-36]

  • شبکه‌خبر خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانه‌ها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانه‌های اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]

  • شبکه‌های اجتماعی مجازی رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]

  • شبکه های استانی صدا و سیما الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]

ص

  • صدای خلیج ‌فارس الگوی مطلوب تولید و پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه‌های رادیویی مراکز استان‌ها (مطالعۀ موردی: صدای خلیج فارس) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 137-172]

غ

  • غیاب ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]

ف

  • فرهنگ رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]

  • فرهنگ بومی رابطه بین تماشای شبکه استانی مازندران با درونی شدن فرهنگ بومی استان [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 107-136]

  • فضای مجازی ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]

  • فقر انسانی نقش تلویزیون درتوسعه توانمندسازی فردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 11-36]

  • فلسفۀ فیلم فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]

  • فیلم انیمیشن نشانه‌شناسی تصویر کودک در فیلم‌های انیمیشن (مطالعه‌ موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچه‌های ساختمان گل‌ها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]

  • فیلم سلطه‌گر فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]

ک

  • کتاب الکترونیکی استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]

  • کتاب شنیداری استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]

  • کتاب صوتی استفاده از کتاب صوتی به مثابه یک رسانه برای آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 37-56]

گ

  • گفتمان مدرن رسانه‌ای نشانه‌شناسی تصویر کودک در فیلم‌های انیمیشن (مطالعه‌ موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچه‌های ساختمان گل‌ها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]

م

  • متاسنتز (فراترکیب) شناسایی عوامل تأثیرگذار در برند شدن رسانۀ خبری [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 11-30]

  • مجموعه تلویزیونی «فرمانده» شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]

  • مجموعه تلویزیونی «کارآموز» شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز») [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 89-114]

  • مدیریت رسانه ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 11-30]

  • مستند آموزشی تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]

  • مستند تعاملی تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]

  • مستند «وبی» تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]

  • معماری استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]

  • معماری سینمایی استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 152-174]

  • منظومه «لدوبه» ساختارشناسی روایت «لدوبه» برای نمایش رادیویی، بر مبنای تحلیل روایت [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 31-58]

  • میزان اعتماد رتبه‌بندی شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس میزان رضایتمندی کاربران شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 61-80]

  • میزانسن فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]

  • میل ابژه غایب و نگاه مخاطب: ابژه غایب ژاک لکان و نقد روانکاوانه فیلم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-168]

ن

  • ناتورالیسم بررسی تطبیقی ویژگی‌های رئالیسم و ناتورالیسم در قلمرو سبک فیلم ( مطالعه موردی : فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «ابد و یک روز») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 107-138]

  • ناسینما فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]

  • نشانه‌شناسی تصویر کودک نشانه‌شناسی تصویر کودک در فیلم‌های انیمیشن (مطالعه‌ موردی: مجموعه انیمیشن ایرانی «بچه‌های ساختمان گل‌ها») [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 51-70]

  • نظریه دیوید آزوبل تولید فیلم مستند آموزشی با ساختار تعاملی [دوره 2، شماره 6، 1398، صفحه 31-50]

  • نظریه سینمایی لیوتار فلسفۀ فیلم از دیدگاه ژان فرانسوا لیوتار [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 115-140]

  • نمایشِ تلویزیونی تبیین نمایش ِتلویزیونی با رویکرد به نظریهء «اجرا» و «تئوری فیلم» [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 59-88]

ه

  • همگرایی‌رسانه‌ای خبرنگاری تلویزیونی در عصر همگرایی رسانه‌ها (مطالعه موردی: میزان و نحوه استفاده خبرنگاران صدا و سیما از رسانه‌های اجتماعی) [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 37-60]

  • همگرایی رسانه ای پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 115-150]