آ

  • آینده‌پژوهی آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

ا

  • احساس امنیت نقش برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]

  • اخبار جعلی چیستی و چرایی اخبار جعلی در عصر دیجیتال: فراتحلیل کیفی [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 93-124]

  • ارتباطات اقناعی ارتباطات اقناعی مبتنی بر شناخت چندبعدی مخاطب [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 67-92]

  • ارتباطات جهانی چیستی و چرایی اخبار جعلی در عصر دیجیتال: فراتحلیل کیفی [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 93-124]

  • اعتماد به اخبار مدیریت خبردر استفاده از ظرفیت سلبریتی‌ها برای افزایش اعتماد به اخبار رسانة ملی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 70-41]

  • افسانه‌های کهن(ایرانی) ظرفیت‌های روان‌شناختی افسانه‌های ایرانی برای نگارش فیلم‌نامه (مطالعة موردی: افسانه یوشت فریان) [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 127-99]

  • افسانه یوشت فریان ظرفیت‌های روان‌شناختی افسانه‌های ایرانی برای نگارش فیلم‌نامه (مطالعة موردی: افسانه یوشت فریان) [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 127-99]

  • افکار عمومی شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

  • اقتباس سینمایی ظرفیت‌های روان‌شناختی افسانه‌های ایرانی برای نگارش فیلم‌نامه (مطالعة موردی: افسانه یوشت فریان) [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 127-99]

  • اقتصاد رسانه بررسی تطبیقی الگوهای درآمدزایی در رسانه‌های خدمات عمومی جهان (سی‌بی‌سی کانادا، آ.اِر.د آلمان و ان‌اچ‌کِی ژاپن) [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 171-139]

  • اقناع شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

  • الگوپذیری شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]

  • الگوی درآمدزایی بررسی تطبیقی الگوهای درآمدزایی در رسانه‌های خدمات عمومی جهان (سی‌بی‌سی کانادا، آ.اِر.د آلمان و ان‌اچ‌کِی ژاپن) [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 171-139]

  • امنیت اجتماعی نقش برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]

  • انسان‌شناسی ارتباطات بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

  • انسان‌شناسی و رسانه بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

  • انیمیشن موزیکال تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 101-118]

  • ایران ۱۴۰۴ آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

  • اینستاگرام گونه‌شناسی پیام‌های پربینندۀ اینستاگرام با موضوع «کرونا» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 155-177]

ب

  • بازاریابی تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

  • بازنمایی زن بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانه‌شناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]

  • بخش خبرساعت21 چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • برنامه‌سازی تلویزیونی گونه‌شناسی برنامه های غیرداستانی تلویزیون [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 165-210]

  • برنامه‌های راهبردی تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

  • برنامه های غیر داستانی گونه‌شناسی برنامه های غیرداستانی تلویزیون [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 165-210]

پ

  • پاندمی کرونا گونه‌شناسی پیام‌های پربینندۀ اینستاگرام با موضوع «کرونا» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 155-177]

  • پایگاه خبری بی.بی.سی فارسی چهارچوب‌سازی و گفتمان‌سازی رسانه‌ها در پوشش‌ اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]

  • پژوهش بصری فیلم مستند به مثابه روش پژوهش بصری [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 119-154]

  • پوشش خبری چهارچوب‌سازی و گفتمان‌سازی رسانه‌ها در پوشش‌ اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]

  • پوشش خبری چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • پویانمایی دوبعدی ظرفیت‌های بیانی گرافیک متحرک در پیام‌های بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]

  • پیام شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

  • پیام پربیننده گونه‌شناسی پیام‌های پربینندۀ اینستاگرام با موضوع «کرونا» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 155-177]

  • پیش‌ران‌های آینده آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

ت

  • تأثیر سینما قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

  • تاثیرگذاری رسانه‌ای ارتباطات اقناعی مبتنی بر شناخت چندبعدی مخاطب [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 67-92]

  • تبلیغات بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانه‌شناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]

  • تبلیغات ‌بازرگانی اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعمل‌های اتحادیۀ ‌اروپا [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 138-115]

  • تبلیغات بازرگانی تبیین تاثیر پذیری پیام‌های شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 114-93]

  • تبلیغات بازرگانی چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]

  • تبلیغات تلویزیونی ظرفیت‌های بیانی گرافیک متحرک در پیام‌های بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]

  • تبلیغات ناظر به کودکان اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعمل‌های اتحادیۀ ‌اروپا [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 138-115]

  • تحلیل روان‌شناختی ظرفیت‌های روان‌شناختی افسانه‌های ایرانی برای نگارش فیلم‌نامه (مطالعة موردی: افسانه یوشت فریان) [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 127-99]

  • تحلیل کلان‌داده تبیین تاثیر پذیری پیام‌های شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 114-93]

  • تحلیل گفتمان خبری چهارچوب‌سازی و گفتمان‌سازی رسانه‌ها در پوشش‌ اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]

  • تخیل هنری قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

  • ترانه تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 101-118]

  • تصویر تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 101-118]

  • توزیع خبر مدیریت خبردر استفاده از ظرفیت سلبریتی‌ها برای افزایش اعتماد به اخبار رسانة ملی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 70-41]

  • توییتر تبیین تاثیر پذیری پیام‌های شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 114-93]

ج

  • جوانان شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]

چ

  • چابکی رسانه‌ای چابکی در سازمان‌های رسانه‌ای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]

ح

  • حقوق رسانه‌ای مفهوم‌پردازی «عدالت رسانه‌ای» از دیدگاه کارشناسان رسانه [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 156-129]

خ

  • خبر چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • خبر امیدآفرین چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) چهارچوب‌سازی و گفتمان‌سازی رسانه‌ها در پوشش‌ اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]

د

ذ

  • ذات‌گرایی و نامینالیسم بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

ر

  • رادیو جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]

  • رسانة ملی چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]

  • رسانه خدمات عمومی بررسی تطبیقی الگوهای درآمدزایی در رسانه‌های خدمات عمومی جهان (سی‌بی‌سی کانادا، آ.اِر.د آلمان و ان‌اچ‌کِی ژاپن) [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 171-139]

  • رسانۀ عدالت‌محور مفهوم‌پردازی «عدالت رسانه‌ای» از دیدگاه کارشناسان رسانه [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 156-129]

  • رضایت مشتری تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

  • روایت تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 101-118]

  • روایتگری صوتی جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]

  • روش‌های پژوهش فیلم مستند به مثابه روش پژوهش بصری [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 119-154]

ژ

  • ژانر تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 101-118]

س

  • سازمان رسانه‌ای چابکی در سازمان‌های رسانه‌ای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]

  • سازمان رسانه‌ای ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صدا‌وسیما [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 39-11]

  • سازمان صدا‌ وسیما ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صدا‌وسیما [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 39-11]

  • سازمان صدا و سیما تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

  • سازمان صدا وسیما چابکی در سازمان‌های رسانه‌ای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]

  • سبک زندگی نوین شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]

  • سلبریتی‌ها در رسانه مدیریت خبردر استفاده از ظرفیت سلبریتی‌ها برای افزایش اعتماد به اخبار رسانة ملی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 70-41]

  • سیاست راهبردی چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]

  • سیاست‌گذاری رسانه‌ای مدیریت خبردر استفاده از ظرفیت سلبریتی‌ها برای افزایش اعتماد به اخبار رسانة ملی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 70-41]

  • سیاست‌گذاری رسانه‌ای بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

  • سیمای ایلام نقش برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]

  • سینمای پیتر واتکینز قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

ش

  • شبکة افق شناسایی مزیت‌های رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]

  • شبکه 3 سیما چگونگی پوشش دهی به اخبار امید آفرین در تلویزیون (مطالعه موردی: بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما) [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 45-72]

  • شبکه‌های اجتماعی شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]

  • شبکه‌های اجتماعی تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

  • شبکه‌های اجتماعی تبیین تاثیر پذیری پیام‌های شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 114-93]

  • شبکه‌های موبایل‌محور شکل گیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکه های اجتماعی موبایل محور [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 11-44]

ص

  • صدا و سیما در اینترنت آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

ط

  • طرح‌وارۀ تصویری بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانه‌شناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]

ع

  • عدالت رسانه‌ای مفهوم‌پردازی «عدالت رسانه‌ای» از دیدگاه کارشناسان رسانه [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 156-129]

  • عصر دیجیتال چیستی و چرایی اخبار جعلی در عصر دیجیتال: فراتحلیل کیفی [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 93-124]

  • عملکرد رسانه‌ای قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

  • عنصر مسلط شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]

ف

  • فرمالیسم شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]

  • فرهنگ تصویری فیلم مستند به مثابه روش پژوهش بصری [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 119-154]

  • فضای مجازی تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

  • فضای مجازی آینده‌پژوهی عوامل مؤثر بر فعالیت سازمان صدا و سیما در اینترنت (در افق ۱۴۰۴) [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 40-11]

  • فناوری های نوین ارتباطی چیستی و چرایی اخبار جعلی در عصر دیجیتال: فراتحلیل کیفی [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 93-124]

  • فیس‌بوک تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

  • فیلم «ماهی و گربه» شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]

  • فیلم مستند فیلم مستند به مثابه روش پژوهش بصری [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 119-154]

  • فیلم مستند شناسایی مزیت‌های رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]

ق

  • قدرت قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]

گ

  • گرافیک متحرک ظرفیت‌های بیانی گرافیک متحرک در پیام‌های بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]

  • گونه شناسی برنامه های تلویزیونی گونه‌شناسی برنامه های غیرداستانی تلویزیون [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 165-210]

  • گونه‌شناسی پیام‌ گونه‌شناسی پیام‌های پربینندۀ اینستاگرام با موضوع «کرونا» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 155-177]

ل

  • لوگوموشن ظرفیت‌های بیانی گرافیک متحرک در پیام‌های بازرگانی شبکه های سیما [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 60-33]

م

  • متقاعدسازی ارتباطات اقناعی مبتنی بر شناخت چندبعدی مخاطب [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 67-92]

  • محصولات ورزشی تأثیر بازاریابی فیس‌بوک بر جلب رضایت مشتریان محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 177-157]

  • مخاطب شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

  • مخاطبان جوان نقش برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در افزایش احساس امنیت اجتماعی جوانان [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 72-41]

  • مخاطب‌شناسی ارتباطات اقناعی مبتنی بر شناخت چندبعدی مخاطب [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 67-92]

  • مخاطب کودک اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعمل‌های اتحادیۀ ‌اروپا [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 138-115]

  • مدیریت تنوع ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صدا‌وسیما [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 39-11]

  • مدیریت خبری مدیریت خبردر استفاده از ظرفیت سلبریتی‌ها برای افزایش اعتماد به اخبار رسانة ملی [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 70-41]

  • مدیریت رسانه شناسایی مزیت‌های رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]

  • مدیریت رسانه چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 32-11]

  • مدیریت نیروی انسانی ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صدا‌وسیما [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 39-11]

  • مزیت رقابتی شناسایی مزیت‌های رقابتی شبکة افق در حوزة فیلم مستند [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 182-153]

  • معاونت صدا چابکی در سازمان‌های رسانه‌ای (مقایسۀ وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-66]

  • معاونت فضای مجازی تبیین چالش‌های سازمان صدا و سیما در فضای مجازی (تدوین راهبردهای مناسب برای معاونت فضای مجازی این سازمان) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 11-35]

  • معنا- نشانه‌شناسی بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانه‌شناختی [دوره 3، ویژه نامه، 1399، صفحه 92-61]

  • موسیقی تحلیل ساختارگرایانه از گونه انیمیشن موزیکال [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 101-118]

ن

  • نئوفرمالیسم شناسایی عنصر مسلط در فیلم «ماهی و گربه» [دوره 3، شماره 8، 1399، صفحه 73-100]

  • نشانه‌شناسی جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]

  • نظریه‌پردازی رسانه‌ای بنیان‌های انسان‌شناسیِ نظریه‌پردازی ارتباطی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 152-121]

  • نظریه چهارچوب‌سازی چهارچوب‌سازی و گفتمان‌سازی رسانه‌ها در پوشش‌ اخبار (تحلیل گفتمان اخبار در پایگاه های خبر بی.بی.سی فارسی و ایرنا به پوشش وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا) [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 125-163]

  • نظریه زمینه ای ( داده بنیاد) گونه‌شناسی برنامه های غیرداستانی تلویزیون [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 165-210]

  • نمایش رادیویی جایگاه روایتگری صوتی در نمایش رادیویی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 207-183]

و

  • وارونگی شناسایی عوامل مؤثر در بروز پدیدۀ وارونگی افکار عمومی [دوره 3، شماره 10، 1399، صفحه 119-73]

  • واقعیت قدرت، تخیل و واقعیت در دهۀ اول سینمای پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1399، صفحه 98-71]